(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DOSTLARIN CEMİNDE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DOSTLARIN CEMİNDE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Dala konan dostların kanatları yaralı, Yürekli kalemler buluşmuş, yollar aralı, Candan haber yok, uzun zaman geçmiş yazalı, Ne haldedir bilinmez özlem olur memleket...Anlayabilen için çok derin anlamlar içeriyo her satırı ayrı güzel sevgili öğretmenim Nuri Gökgöz başta olmak üzere emeği geçen herkesi tekrar tekrar kutluyorum...emeğinize yüreğinize sağlık ...
üstatlarım çok çok güzeldi atışmalrınız güzelleme deriz bizler ne kadar hoştu inanki haberim olsaydı atışmanıza girmeye çalışırdım karınca kaderince bir şeyler söylemeye çalışırdım yazan kaleminiz daim yüreklerinizde var olsun saygılarımla.zeki tunç.tam puan veriyorum keşke bin versem gönlüm öyle diyor.zeki tunç.
Ne diyebilirim..her kıtası ayrı güzellik ayrı derinlik anlayana....yazan kalemleri nefes olan dostları yürekten kutluyor, iyi dilek ve temenniler bırakıyorum sayfanıza....sevgiyle kalın