(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SAHTE AŞK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SAHTE AŞK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir varmış bir yokmuş, Aşkın yolu,sonmuş. Sepetlerce kalp kendini unutturmuş.
Mutlu hayaller, Çekip gitmiş. Yerlerini geri vermiş.
Anlamamışlar noluyor. Sahte aşk, Doğdu kendini yayıyor.
ARKADAŞIM SAHTE AŞK ANLATIMINDA HÜZÜN OLMALIYDI BENCE...DUYGULARINIDA KATMALISIN ŞİİRİNE...ÜZÜNTÜNÜ ANLATAN DİZELER OLMALI...BİRDE ŞİİR RESMİN GÜZEL OLMUŞTA, YAZI RENGİNİ PEMBE ÜZERİNE SİYEH SEÇSEYDİNİZ DAHA BELİRGİN OLURDU VE DAHA GÜZEL OLURDU....
ELEŞTİRİLERİM SAKIN SİZİ İNCİTMESİN ARKADAŞIM, DAHA GÜZEL ŞİİRE YOL ALMANIZ İÇİN ELEŞTİRİLERİM..BAŞLANGIÇ İÇİN GÜZELDİ ŞİİRİNİZ, DAHA DA GÜZEL DİZELER YAZACAĞINIZA İNANIYORUM...SEVGİ VE SAYGILARIMI GÖNDERİYORUM SİZE..
sevigil iarkadşım san mesaj yolladığım gibi bn se bir arkdaş ve bir yol gösteri ci olarak görüyorum bu yüzden de ne söylersen söyle bn alınmm şiire duygu katlamısın dedin benim bu şiirde anlatmak istdiğim zamnımızda da çok oluyor.Bir kere evliniyor lar 1 sene geçmeden boşanıyorlar ben ce bu çok yanlış nir olay ben de görüşlermim açıklamak için bu şiiri yazdım teşekkürler::::
Aşkın yolu,sonmuş.
Sepetlerce kalp kendini unutturmuş.
Mutlu hayaller,
Çekip gitmiş.
Yerlerini geri vermiş.
Anlamamışlar noluyor.
Sahte aşk,
Doğdu kendini yayıyor.
ARKADAŞIM SAHTE AŞK ANLATIMINDA HÜZÜN OLMALIYDI BENCE...DUYGULARINIDA KATMALISIN ŞİİRİNE...ÜZÜNTÜNÜ ANLATAN DİZELER OLMALI...BİRDE ŞİİR RESMİN GÜZEL OLMUŞTA, YAZI RENGİNİ PEMBE ÜZERİNE SİYEH SEÇSEYDİNİZ DAHA BELİRGİN OLURDU VE DAHA GÜZEL OLURDU....
ELEŞTİRİLERİM SAKIN SİZİ İNCİTMESİN ARKADAŞIM, DAHA GÜZEL ŞİİRE YOL ALMANIZ İÇİN ELEŞTİRİLERİM..BAŞLANGIÇ İÇİN GÜZELDİ ŞİİRİNİZ, DAHA DA GÜZEL DİZELER YAZACAĞINIZA İNANIYORUM...SEVGİ VE SAYGILARIMI GÖNDERİYORUM SİZE..