hoş geldin... nasıl da üşümüştüm nasıl da yalnızdım nasıl da bir başıma... ... hoş geldin... siyahbeyaz hayatıma rengiyle gözlerinin ve şiire dönerken yaşamak ve gülümseyen ve gülümseten yüzünle.... .. hoş geldin.. şimdi yaşamak senli bir düş... uyandırma beni.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HOŞ GELDİN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HOŞ GELDİN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sağlamsa geliş uyanmak en güzeli değil mi.. uyanmak ve dokunmak...yoksa nereye kadar bu kandırmaca... harika bir hoşgeldin... hep hoşgelinse ve hoş bulunsa..:))
hoş geldin... nasıl da üşümüştüm nasıl da yalnızdım nasıl da bir başıma... ... hoş geldin... siyah beyaz hayatıma rengiyle gözlerinin ve şiire dönerken yaşamak ve gülümseyen ve gülümseten yüzünle.... .. hoş geldin.. şimdi yaşamak senli bir düş... uyandırma beni. BU NASIL GÜZEL BİR KARŞILAMA BÖYLE .SELAM OLSUN YAZAN YÜREĞE ...
uyanmak ve dokunmak...yoksa nereye kadar bu kandırmaca...
harika bir hoşgeldin...
hep hoşgelinse ve hoş bulunsa..:))
sevgiler hocam..