Sımsıkı tutuyorum hislerimi Göğsümün kafesinde. Çırpınmasınlar ki Duyma sesini diye. Görme diye içinde kendini Saklıyorum sen dolu bakışlarımı Gözlerinden.
Kayıp giderken toprak Ayaklarımın altından, Yüreğim ağzımda atarken Soluğum tutuklu kalırken Garip bir heyecanla titrerken dizlerim Kaçarken derinliğinden sebepsiz.
Uzanıp tutuyorsun saçlarından Sevdanın… Güller takıyorsun her teline ‘Korkma’!diyorsun ‘Korkma’ ak derinliğine gözlerimin Ürkme sevdamın haşmetinden… Yıldızların düştüğü yerde Biz olacağız.
Gözlerinin mührü vurulurken yüreğime Duyguların çözüldüğü o an da, Akıp gidiyor çağlayan gibi yürekler Karışıyor terim okyanus kokan terine Vuslata eriyoruz …
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Uzanıp tutuyorsun saçlarından Sevdanın… Güller takıyorsun her teline ‘Korkma’!diyorsun ‘Korkma’ ak derinliğine gözlerimin Ürkme sevdamın haşmetinden… Yıldızların düştüğü yerde Biz olacağız.
Gözlerinin mührü vurulurken yüreğime Duyguların çözüldüğü o an da, Akıp gidiyor çağlayan gibi yürekler Karışıyor terim okyanus kokan terine Vuslata eriyoruz
Sonun da vuslata ermek ne güzel hayalide olsa , kavuşmak ne güzeldir sevilene çok güzel dizeler yüreğinize kaleminize duygularınıza sağlık değerli dost kalem.daimi başarı dileklerimle.selam saygılar...
vuslati iciyoruz ... deniz bize gülüyor .. dalgalar bizi söylüyor .. martilar ciglik cigliga ... sen ve ben .... günes elveda diyor güne ... ben senin kollarinda ..
yaa ama bak ben de yazacagim simdi sevgili Hülya ..
Ürkme sevdamın haşmetinden… Yıldızların düştüğü yerde Biz olacağız.
Bu üç dize bile şiirin tüm anlamını vermiş her şekilde bizlere. Kırk yılda bir vuslata ermek. Hasret kalan sevdalarda bu bile çok büyük bir olay değil mi sevgili şairim.