Bugün ellerinle kazdın mezarımı Bir kaç anı olsun göm benimle Sonsuzluğa kapatmışken gözlerimi Yağmurlara karışmasın gözyaşların Benim için mi ağladın bileyim Düşlerde kalan umutlarımıda göm öyle git Huzurlu yatayım toprağımda....
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yokmuyum? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yokmuyum? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Salakça bir şiirdi, beğendim mi evet beğendim ama niye bilmiyorum? Aşk için değmez ölmeye, yaşanacak onca güzel şey varken, değer mi sizce bir vafasız için ölmeye.
beni bırakıp nereye gittin öyle bakim..?..sonsuzluğa kapatacağına gözlerini gel gör bak bizim buralarda güneş açmış...gel beraber güneşlenelim...aydınlığın kollarına sarılıp...)))))
hüzünlü şiir bitanem...satırları sarıp sarmalamış ama geçecek birazdan üstünü örten karanlık...
yüreğine hüzün değdirmeden aydınlığa gözlerini açman dileğimle öpüyorum yüreğinden...sevgiyle...
Bugün ellerinle kazdın mezarımı Bir kaç anı olsun göm benimle Sonsuzluğa kapatmışken gözlerimi Yağmurlara karışmasın gözyaşların Benim için mi ağladın bileyim Düşlerde kalan umutlarımıda göm öyle git Huzurlu yatayım toprağımda....
Bugün ellerinle kazdın mezarımı Bir kaç anı olsun göm benimle Sonsuzluğa kapatmışken gözlerimi Yağmurlarla karışmasın gözyaşların Benim için mi ağladın bileyim Düşlerde kalan umutlarımıda göm öyle git Huzurlu yatayım toprağımda....
Tebrik ederim. Güzeldi şiiriniz. Saygı ve selamlarımla.
Ben ölmem, sizde ölmeyin neolur....sevgimle..