(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bohem Yalnızlık şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bohem Yalnızlık şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
böyle bir şiir yazmak her şairin harcı değil...gözlem ve ustaca şiire aktarım..süper... kutlarım yürekten değerli şair dost sayın kardanadam.. sevgim saygım her daim...selamlarımla...eşinize de...
Sterliçyayı bilmezdim,ağabey... Önce bunun için teşekkür ederim... Bir sitede resmini de gördüm... Benzetmenin isabetine hayran oldum... Bu dizeler,onca şatafat içinde sevgiye muhtaç kalmış kadınları hatırlattı bana... Dolayısiyle,paranın onları tümüyle satın alamayacağını da... Kadının,paranın gücüne direnen insanca yanını da... Sevgimle ağabey...
aşikar etme dost istemeselerde yaşıyorlar içlerine sinmesede ne ağır basar bilmem ama yürekleri bin parça doğrudur.......................çok güzeldi....................saygımla tebrikler
mahşeri kalabalıkta yalnız ve onca zenginlik içinde hep züğürt gönül düşlerinin erişemediği yerde ama hep içimizde saklı.... bayıldım bu şiire ağabey sevgiler saygılar
resimde başlayan güzellik şiirde kısa maratona çıkmıştı..naif bir şairin bakışında kadın güzelliğini gördüm.ipeksi kadınlar ve bohem yalnızlar.güzeldi şair.kutladım.saygımla.
tebrikler.