(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Almanak şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Almanak şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Anahtar amir, kapılar kul Alyans gimgedir, çift kalbe Takılırken söz, verilir öz Almanak dolu olsun aşk meşk.
Habil ile Kabil aynı can Biri verdi, öteki aldı Hakim yok, mahkum ise hiç yok Ancak; sanma bunu bilen yok!..
hiç bir olay gizli kalmaz kul gözünden,kaçan hak gözünden asla kaçmaz ,çok anlamlı düşündüren dizelerdi yüreğinize kaleminize duygularınıza sağlık değerli dost kalem.selam saygılarımla...
Habil ile Kabil aynı can Biri verdi, öteki aldı Hakim yok, mahkum ise hiç yok Ancak; sanma bunu bilen yok!.. ÇOK DÜŞÜNÜLMESİ GEREKEN HAKLI SÖZLER GÜZELDİ SAYGILAR SELAMLAR...
Habil ile Kabil aynı can Biri verdi, öteki aldı Hakim yok, mahkum ise hiç yok Ancak; sanma bunu bilen yok!.. ********************************* Evet finalde bir gerçeğe parmak basmışsınız. Haklı ve de kesin hüküm ... Takdirlerimle efendim...
Anahtar amir, kapılar kul
Alyans gimgedir, çift kalbe
Takılırken söz, verilir öz
Almanak dolu olsun aşk meşk.
Habil ile Kabil aynı can
Biri verdi, öteki aldı
Hakim yok, mahkum ise hiç yok
Ancak; sanma bunu bilen yok!..
hiç bir olay gizli kalmaz kul gözünden,kaçan hak gözünden asla kaçmaz ,çok anlamlı düşündüren dizelerdi yüreğinize kaleminize duygularınıza sağlık değerli dost kalem.selam saygılarımla...