(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
........BİTTİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
........BİTTİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Keşke yaşamda masalalrdaki gibi güzel bir son ile bitse ve keşke gerçekler bu kadar çok canımızı yakmadan " bu da bir masaldı dinledim ve bitti" diyebilseydik hepimiz.
Ne yazık ki sevgili şaiirm masal dünyasında yaşamıyoruz ve gerçeklerle yüzleşmek zorunda kalıveriyoruz sonunda.
Çok özel bir şiir. Kutluyorum kaleminizi ve sevgiler yüreğinize
…………Beyaz bir atın terkisine atlar………. …………Başka bir masala giderlermiş………
ama tüm masallarda kavuşulur neden sen murada ermiyorsun :( üzüldüm başka masallara gidişine gönül isterdiki hep kalsın.. elmanın biride bana düşerdi..
demekki bu kez böyle olması gerekiyormuş... :) selamlar...
Ne zaman ki Gözlerinde Söndü ışığım hepten Gece fısıldadı kulağıma …………………dedi "üzülme" ................Duyduğun sebepten DÜNYADA FANİ OLDUĞU İÇİN MASAL GİBİ DEĞİLMİ ZATEN GÜZELDİ SEVGİLER...
Ne zaman ki Hatırlattın gerçeği Kirli sulara karışıp gitti Aşkın muhabbet çiçeği
bazen gerçekler..masalların yalancı güzelliklerini silip atar..ve yalancı masallar asla mutlu sonla bitmez...harika bir anlatım..tebrikler şairem..sevgimle..selamlar..
O kahramanlar ki …..Masallarda yaşar ……………...Yiterlermiş
…………Beyaz bir atın terkisine atlar………. …………Başka bir masala giderlermiş………
Evet gidiyorlar.Ama başka masalların beyaz atlısı olduklarını sanmıyorum .Ne de dilden dile dolaşacak kadar sevi dolu masallar olduklarını.Yüreğinize sağlık olsun ..Sevgilerim saygılarım yürek dolusu...
dönüp arkalarına baktıklarında al doru atların terkisinde söylenceler çokça göz yaşı ihanete bürünmüş yaralı sevdalar görürlermiş arklardan hep su akmaz yol yalnızca bilenlerin değildir oysa kısa bir hayatın tamamı masal ve söylenceler üstüne odaklanmış yaşamların huzuru olmaz gidenler masallarda bile mutlu değildir... hiç bilmesek hiç demeselerde içlerinin bir yerlerinde bir yara hep sızlar durur... yine mükemmel bir şiir okumanın hazzını yaşadım bu sayfada... sevgiler saygılar hüznün şairi...
Hayatı masallardan ibaret sayanlara güzel ibret dolu dizeler... Bir masal biter diğeri başlar masal bu ya :))) Yarı masal yarı yalan... Güzeldi teyzem... Sevgimle...
içinizden ve gönlünüzden geçenleri çok güzel dile getirmişsiniz severek okudum tebrikler efendim.başarıalrının devamı dileğimle.kaleminizin mürekkebi kurumasın.
Evet gelemedim biraz ama kendime zaman ayırdım pervin, hem biraz nefeslenmek hem şiirlerimi düzenlemek hem dinlenmek adınaydı. İşte geldim burdayım ben de sizi çok özledim hem de kocamannnn:))
canım biliyorum aslında öyleler:)))) şiirleştirip,güzelleştiriyoruz işte bazen................ yine görünmediniz,gözlerim aradı valla...................... çok teşekkürler paylaşımın için canım..................... sevgimlesin.............
Öfkemiz özlem oldu .
Harika olmuş yüreğine sağlık.
DOSYÇAKAL............