(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
*** AŞK BİR PEÇETEDİR *** şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
*** AŞK BİR PEÇETEDİR *** şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
O başlayıp tek püfle sönen aşklar(!) laf ola beri gele olanlardan, hani bir saat önce tanışıp bir saat sonra "aşkım" diyenler var ya işte onlardan. O yüzden kale almamak gerek , onlar bitsin zaten var olmaları da yok olmalarıda önemsiz.. Gönlüne sağlık. Sevgimle.
...onlar için aşık kelimesi kullanılmamalı diye düşünüyorum hani aşk değilya..kerem ile aslı ferhat ile şirin için aşk aşktır ama puflamalılar için değil asla... yalancı aşklara yer yok elbet..
Efendim merhabalar..sitenizde yeniyim ve güzel kalemlerle yeni tanışıyorum...öncelikle..zamanın peçete oldu bir dönemde..aşkın da geldiği noktaya hoş bir vurgu olmuş...emeğinize sağlık...güzel şiirlerinizin devamı dileği ile sevgiyle kalın...
siteye ve sayfama hoş geldiniz..bende ismi görünce tanıyamadım demek yeniymişsiniz... yorum için teşekkür ediyorum bende sizi takibe çalışacağım efendim.. selam ve saygılar...
teşekkürler ismail bey,,ne yazıkki artık çogunluk böyle keşke bunun adı başka bişey olsaydı aşk değilde.. aşk leyla ile mecnuna ferhat ile şirin gibi aşıklara yakışıyor onların hakkı ama zamane sözde aşıkların değil.. saygılar güzel yorum için..
Aşk ve aşkı yaşamak bunlar çok güzel duygular seversen ve sevilirsen tabiki sevgiye ihanet etmek değer vermemek herhalde peçeteyi buruşturup atmak gibi aşka peçete kadar değer vermeyenden ne beklenir adını anmaya bile değmez dizeler anlamlı ve güzeldi.Kutluyorum şairi Yunus diyarından selamlar.
teşekkürler saygıdeğer türkmendağlı güzel yorum yaptınız şiire dair anlatmak istediklerimi net bir biçimde dile getirdiniz.. benimde sözüm sevgiye değer vermeyelenlere idi.. aşk çok güzel bir duygu iyi ve güzel yaşamak gerek, gereksizlerin elinde peçede gibi basit olmamalı...
evet, olmamalı gerçekten ama ne yazıkki durumlar böyle artık. ben gerçekten sevemiyeceğimi anladığım kişiye umut vermem baştan kabul etmem ama sevebileceğim biri ise sahip çıkarım sonuna kadar.. o beni bırakırsa bişey diyemem ama..aşkla ve insanların temiz duyguları ile oynamak hiç bana göre değil...bir aşka başlarken gülüyorsam sonunda da ağlatmam...
sevgili tekfuri bey yorum için çok teşekkür ederim.. selam ve saygılarım sonsuz...
Aşk nedir ki sevdiğinde kanat takıp uçmak ulaştığında kanadı kırılıp yere çakılmaktır!!! çok güzel demişsin sevgili şairem yüreğine kalemine duygularına sağlık.her daim baraılar diliyorum.selam sevgimle cnm...
sevgili arkadaşım sende çok güzel anlatmışsın kanat çırpıp uçmak sonrasında yere çakılmak çok doğru aynen öyle... teşekkürler canım güzel yorumun için... sevgiler kucak dolusu...
Ask dediğimiz keske bi peçete gibi olmakta çıksa eskilrde yasandığı gibi ugruna dağları delmeli gerekirse onun ugruna ölmeyi bile göze almak.Günümüzdeki askların hepsi sahte.Yüreğinize sağlık çok güzel bi şiir okudum.kaleminiz daim olsun
leyla ile mecnun ferhat ile şirin için aşk gerçekten aşktır! ama şimdikiler için başka bir kelime kullanılmalı aslında, artık kullan at dercesine gelmiş sözde aşıklar için... güzel yorum için çok teşekkürler mernis38..sevgiler...
güzel hoş bir anlatım..sitemli..ve de haklı dizeler..aşkında bir kalitesi olmalı..değil mi..peçete örneği bu zamanların yalancı aşklarını ne güzel anlatmış..tebrikler..sevgiler..çokgüzeldi..
güzel yorumunuz için teşekkür ederim..evet aşkında kalitesi olmalı ama bu zamanda aşk sadece kulanılıp atılacak malzeme gibi olmuş, bende bu nedenle peçeteyi uygun buldum... sevgiler bolca...
Karasevda gibi yandığını düşünenler,sonunda birbirlerine düşman olduğunu görüyoruz. Ama buna aşk ya da sevgi diyemem elbette. Sadece anlık hevesler ve çıkarla. Aşk, sevdiğin senle olmadığında da sadık kalabilmek,ona toz kondurmamaktır. Ne yazık ki,şimdiki yalancık sevdalarda, ayrıldıktan sonra küfürler yağıyor,bir zaman sevdiğim dediği kişiye. Nerde kaldı sevgi? Demek ki, anlık hevesler ve çıkarlarmış,ortaya çıkıyor işte böylesi durumlarda. Gözyaşı ise,aşkın olmazsa olmazı. Beraberkende var,ayrıykende. Kutlarım,sevgilerle..
çok güzel yorumdu sevgili majeğitim, bende bu şiiri işte böylesi kişileri düşünerekten yazdım zaten,,dediğiniz gibi öylesine karasevdalı gibi birbirlerine bağlıyken düşman olanlar ve yaşadıkları aşkı ayaklar altına alanlara ...
Tek kelime ile harika, aşka ne kadar tövbe etsek te, yeri geldiğinde kızsak ta, bir nesneye benzetip, ayrı kefeye koysakta, karşımıza tekrar çıktığı anda dizlerimizin bağını çözecek kadar kuvvetli bir iksir oluyor san ki...Güzel anlatımınızı yürekten kutlarım üstadem...
evet aşk tövbe dinlemez...biten bir aşkın ardından ne kadar hüzün dolu olsada yeni biri çıktımmı hayat yeniden başlar...sil baştan yeniden yaşanır tüm duygular.. saygılar..
Aşk hayata karşı işlenen en güzel ve en doğru suç ortaklığıdır aşk hayatın bütün tekdüzeliğine bütün sıradanlığına en soylu başkaldırıdır Ondan korkup kaçmak hiç kimseye yakışmaz Ve elbette yaşanılan aşkı suçlamak yargılamak karalamak inkâr etmek de aşka yakışık kalmaz Bu önce haksızlık kendinize saygısızlık olur İnsan sonuna kadar savunmalı aşkını karşılık görmese de acı çekeceğini hissetse de yarın terk edileceğini bilse de ailesini karşısına alacağını bilse de taviz vermemeli aşkından Seni Seviyorum diyebilmeli göğsünü gere gere Aşk iste o zaman aşktır Ve bunun doğrusu yanlışı yoktur zaten aşkın kendisi doğrudur kime karşı duyuluyorsa bu aşk doğru insanda işte odur Biliyor musunuz hayat zaten kocaman bir yalan bu kadar sahteliğin içinde gerçek ve doğru olan tek güzellik AŞK Lütfen ona haksızlık etmeyelim.
Aşkın yüreğinde gül olup açsın dilerim Kutlarım yüreğine sağlık Bu yazdıklarım Aşkı oyuncak eden Yüreksizleredir
kaderimol tarafından 11/3/2009 10:34:43 PM zamanında düzenlenmiştir.
bütün dediklerinize tamamıyle katılıyorum ve ben aşka asla haksızlık etmedim ve etmemde ama bu dizeler aşkı oyuncak olarak kullananlara mesajdı sadece.... selam ve saygılar...
eeeeeeeee sevmeyelim mi yani nasıl olsa eriyecek bitecek diye... seveceğiz şahlanacağız gözlerimiz kör olacak ağlayacağız ateşlerde yanacağız Sonra sönmüş volkan gibi pıs pıs kalacağız sonra...sonra...yeni baştannnnnnnnnnnnnnnn güzel bir imge idi peçede Haidi ciğim. kutluyorum.
bence peçete yerine " reçete" deseyiniz daha şık olurdu diye düşünüyorum fakat bu bir imge tabi..sizin duygularınız daha önemli, teşekkürler, tebrikler, saygımla,selamlar...
oktayzerrin tarafından 11/3/2009 7:42:19 PM zamanında düzenlenmiştir.
peçede diye hitap etmem aşkı hafife alanlar içindir basit görenler için ki ben aşkı asla basit görmem... reçete olabilirdi neden olmasın hiç aklımada gelmedi... selamlar efendim saygılar bolca..
Biter suda eriyen peçete gibi .....................................kimilerine göre........... aşk dediğin nedir ki ? aşk sakız gibidir çiğnersin, balon yaparsın atarsın - aşk dediğin nedir ki ? aşk çekirdek gibidir, başta eğlenirsin, sonra nereden bulaştım dersin. - aşk dediğin nedir ki ? aşk biber gibidir, acıdır,acıtır ama yemeden edemezsin. .......belliki birileri üzmüş seni aşk'dan yana...ne diyeyim sitem(duman) varsa ateşte vardır.güzeldi şiir elif tebrikler....
Yaşayanlara göre değişir... Hani Leylalar.Mecnunlara haksızlık yapmayalım... Bazen ulaşılmaz dediğimiz aşkların sonu dediğiniz gibi göz olabiliyor.. En iyisi sevgi ve saygı.... Kutluyorum.
sevgili isa aşkı güzelce yaşarken birde bakmışsınki birden bitiverir yok olur gider sevgiler ...bende bu şiiri o nedenle yazdım yani aşk bu kadar basit olmamalı..bir insan seviyorum derken nasıl birdenbire sevmeyebilir demekki oyunca gibi görüyorlar bu güzel duyguları..şiirim onlaradır... selamlar ve saygılar...
Şair arkadaşım, Günlük,gel geç aşklar için dediğinize katılırım.Leyla ile Mecnun misali vefalı aşklar peçete gibi buruşturulup yırtılan aşklardan değildir. Bu tür aşklar , pazara kadar değil,mezara kadar sürer. Eline sağlık. Esen kalın...
sevgili mehmet abim bende zaten günübirlik sözde aşıklar için yazdım bu şiiri, leyla ile mecnuna asla sözüm yoktur...aşk onlar ve onlar gibi sevenler için geçerlidir, oyun olarak kullananlar için değil.. saygılar selamlar bolca...
Yapmayın Allah aşkına.Olurmu aşk peçete.Öyle varsayanları tespitinizden dediğinizi düşünüyorum.Sitem gibi.Anlayan anlar gibi.Düşünsenize eğer aşk; Aşk sa olurmu peçete.Yaşamın kaynağı ve evrenin yaratılış nedenlerinden biri ve esası değilmidir.Gelmiş geçmiş o büyük aşklar nerde... var mı derseniz ve de aşk onu istismar etmeyenlerce asla peçete olarak değerlendirilmemelidir.Aşkların sevgi boyutunda aynen yaşanması temennilerimle saygılarımı sunuyorum.Şiir ve çalışma olarak güzeldi.
Aşkın bir sesi aşkın bir kokusu aşkın bir hücresi vardır artı eksi kutuptan ziyede kutuplaşmak nötürleşmektir aşk silmek eylemi değil aşkı damarlarındaki kandar gezdirmek hissetmek o çoşku ile yaşamak ve hayata sarılmaktır aşk buluttur deseniz inanırım çünkü su var içinde herşeyede var tıpkı her kalpte aşkın olması gibi aşık olmak farklıdır aşkla yaşamak farklıdır aşk aşırı bağlanma duygusudur herkes o duygunun asilliğine eremez diye düşünüyorum peçeteye pek sıçak bakmadım sevgili kardeşim aşk sudur iç iç kudur bence daha güzel...
çok güzel bir eser gerçekten beğenerek okudum.umarım aşk peçete olarak düşünenler istisna olurlar.ben öle olmadığımdan şanslıyım şimdilik.yürekten kutluyorum.saygılar.
birde başka peçete var... kalbimizin üzerine denk gelen cebimize iliştiririz özenle... ona hiiç dokunmayız.. gözümüz gibi kororuz. süsler,şekil veririz... dilerim böyle olsun tüm aşk(peçete) lar... eline sağlık efendim.güzel şiirdi.
kendince haklı olabilirsin ama böyle durumlar var hemde çoookkk...evlilik vaadi ile kandırılıp hayalleri yıkılan sevgi aşk sözcükleri ile kendine bağlayıp bir çırpıda yüzüstü bırakıp giden bir mendil gibi atan sözde aşıklar yokmu gerçekten...nice umutlarla bağlanıp hayalleri yıkılan gençler var kız yada erkek cinsiyet ayırmıyorum bakın..biri ile aşk konuşurken başkalarını ayarlayan yokmu kendine...iyice düşünün bunları derim ben... tşk ederim yorum için..
merhaba bitanem güzeldi beni güldürdün evet şimdi islak petelerde çıktı:)))))))))) amaaaaa öyle deyil işte işin rengi sevdalandımı yürek yine lazım aglarken o peçteler güzeldi beyenerek okudun bitanem kutlarımseni sevgilerimi bıraktım hoşçakal:):)