Yıllar yılı sevdâna perçinledin gönlümü, Sorma beni kimseye sinemdeki köze sor. Yâdına getirip de dinlemedin gönlümü, Sorma beni kimseye, hazândaki güze sor.
Gönül çelen ağacı dökerken yaprağını, Sılayı rahim diye özlerken toprağını. Binbir çiçek bitiren haram ettin dağını, Sorma beni kimseye, kavlimizde söze sor.
Yusufun özleminde kalırken Kenân eli, Târ-ü mar edip gelen seylâbın ârim seli. Gül kokunu yüklenip gelmezse sabâ yeli, Sorma beni kimseye, ateşinde öze sor.
Ağıtlar yakılırken bi-hakkın ölüşüme, Hayâline haykırıp buz tutan gülüşüme. Nöbetleri tutarken ateşinde üşüme, Sorma beni kimseye, tezene’de saza sor.
Yüce dağlar aşırıp bıraktığın şaşkını, Münbit di bahçelerim haketmedi taşkını. Zümrüd-ü anka ile göndermedin aşkını, Sorma beni kimseye, kul ettiğin naza sor.
Ahu gözlü marala büyülenip de kanan, Nemrudun ateşinde yalnız benmiydim yanan. Mihricân vurmuş bağda serçe kuşuydum inan, Sorma beni kimseye, şahinine baza sor.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SORMA BENİ KİMSEYE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SORMA BENİ KİMSEYE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yıllar yılı sevdâna perçinledin gönlümü, Sorma beni kimseye sinemdeki köze sor. Yâdına getirip de dinlemedin gönlümü, Sorma beni kimseye, hazândaki güze sor." Tebrikler
Abisinin vefâlısı, sayfama misafir olmuş, şiirimi beğenmiş ve duyguları onurlandırmış. Çok teşekkür ederim, epeydir yoktum havalar soğudu artık şehirdeyim, güzel şiirlerinizi okuyup haz alacak yüreğimiz. Selamlarımı gönderiyorum, Aile efradınıza Allaha emanet olun.
Yıllar yılı sevdâna perçinledin gönlümü, Sorma beni kimseye sinemdeki köze sor. Yâdına getirip de dinlemedin gönlümü, Sorma beni kimeye, hazândaki güze sor.
UMUT ve DOSTCA