(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
___İM Şiirler 26____ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
___İM Şiirler 26____ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
yılanın,çıyanın sevdiğidir karanlık ve yalnızlığıdır masumun,mazlumun en acı yanı hepsinden. bazen de tek yoludur kurtuluşun hesap peşindeki engereklerden
Şişenin dolu ya da boş olması, kaderini ismini değiştirmiyor yazık ki bazen dolu bazen boş ama içi hava dolu...
Ah masuma, mazluma Bir merhabayı esirgeriz Benzememişliğimize şükrederiz Onun haline düştüğümüzdeyse Ah nasılda dostluk bekleriz. Ve nasılda aklımıza gelir Karanlıklara gömdüğümüz insanlığımız!
Ne olduğuna değil nasıl olacağına bakmalı insanlar. Çok güzel ve anlamlıydı dizeler. Tebrik eder, sevgiler, saygılar sunarım.
bazen ışık sandığımız öyle bir yanıltırki..kara gecede kara karınca güler halimize kara taşın üzerinde..
hayata dair söylenmiş şiirleri seviyorum ve diyorum şair yanıma çok fazla kendine dönüksün..yık kendi duvarını içeri ışık girsin biraz..geceden hiç sıkılmadınmı
bizi tiryakin ettin büyük kalem şiirlerini hem çok seviyorum hemde ben beceremiyorum diye kıskanıyorum... yine muhteşemdin saygılar eşsiz kalem saygılar...
saygilar