(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
EŞİKTEN RUBAİLER - 6 (HASRET) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
EŞİKTEN RUBAİLER - 6 (HASRET) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
tam da yakmışken hasret...ve de bir taşın başında söndürmeye çalışıp gelmişken hasret ateşini denk geldi bu dörtlük... dokundu... bir anda hasretime söyleyemediğim sözleri buldum karşımda ve izninle aldım sevgili Kadir... belki bir sonraki hasret nöbetinde senin dizelerinle seslenirim ona... yüreğine sağlık...
latife yapmıştım ama sanırım yersiz bir latifeydi. Rabbim sabır ve sağlık versin. o taşın pek nadide bir taş olduğunu nasıl da geç algıladım ve nasıl böyle bir gaf yaptım bilemiyorum ve özür diliyorum. Rabbim rahmetini esirgemesin.
kayırlı tan akem öte eske könilin jaksı olup külimse alatav jambırını öte sağındı men akem jambırı öte jaskı köremin zalım jan dep ayttı janıp kaldım ıya tünde aspandaki juldızdar menem... köp rahmet özine jaksı kara A.E.O BABACANIM SAYGILAR SELAMLAR...
efkar ve kederin dumanıyla hem hal olmadan yaşanmıyor ve yazılmıyor galiba
dua ile...