(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SÖZÜN BİTTİĞİ YER şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SÖZÜN BİTTİĞİ YER şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"Yitirilmişliğimize Feryad Figan İsyan Etmiş Dudaklarımın Ucunda Bir Senin Adını,Bir De ''Nar Rengi'' Şarabı Yudumluyorum... ''Sen''sizlikten Başka Hiçbirşeyim Yok Arta Kalan... ''Arta Kalan''...
Ne Tuhaf,İki Kelimenin Bir Aşk'a Bu Kadar Uzakta Seslenen Sedasına Şahit Yaşamak...Ne Tuhaf,''Sen''sizlikten ''Arta Kalmak''...
Sokağımda Saatler ''Gece''yi Nöbet Tutuyor... ''Gece'',''Sen''sizliği Her Bir Adımda Takip Eden,''Ses''sizliğe Boylu Boyunca Uzanan Bir Gölge Gibi...
Yağmurlarda İdama Hüküm Giymiş,Her An Yokolup Gidecek Sırılsıklam Bir Yıldız Gibi...Öylesine Karanlık Ve Öylesine Yalnız Ki... Penceremde Damlaları Sayıyor Sessizliği Bir Kurşun Renginde Delip Geçen ''Sensizlik''... ''Zaman'' Kılığında Aşk'a Dair Tüm ''Kalıntılarımı'' Bile Öldürmenin Peşinde Olan Azılı Bir Katil Gibi...
Kimsesizliğin Ilık Yaşlarından İnşa Ettiğim Ve Her Bir Yaş'La ''Nar Rengi''ne Boyadığım,Terk-i Diyarlarda ''Sen''sizliği Varımdan Ve Yoğumdan Daha Çok Arşınladım Sevgili(m)... Her Bir Köşe Başında Ve Binbir Parçada ''Sırılsıklam'' Varımdan Ve Yoğumdan Daha Çok Bekledim... Bir Sokak Lambasından Süzülen Işık Huzmesinde Nef(es) Alan Her Heceyi ''Sen'' Bildim...Ama ''Hiçbiri'' Bir ''Sen'' Değildin...
Tükeniyorum Sevdiğim...Sol Cepkenimin Altından Uçup Gidiyor...Bir Son'a El Veren Girdabın İçinde Teker Teker Dönüyor Ve Boğuluyor Seslerim... Dalıp Gidiyor Gözlerim,Kulaklarımda Defalarca Demlenen Bir Şarkının O En Çok Sevdiğim Nakaratlarına ..."