(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ne acılar,ne feryatlar görmüşüz Sevgiden nice surlar örmüşüz Dost bağından destursuz gül dermişiz, Daha ne kapılar çalınır gardaş.
Allah’a güvendik çıktık bu yola, Rabbim yardım eder her mümin kula, Ülkümün uğrunda şereftir bela, Daha ne kapılar çalınır gardaş.
Adana-Feke’ye bağlıdır köyüm, Oğuz soyundanım Varsak’tır boyum, Sizler gibi dosta olur mu doyum, Daha ne kapılar çalınır gardaş.---------------------------
Yapma be aziz şairim.. Beni yine melul mahzun bırakacak değerli bir şiire emeklemişsiniz.. Sizin bir harfinize kırk yıllık kölelik varken bu kadar harf hece, cümle, mısra, kıta ve bir şiirin dünya kitablığı bütünlüğü.. Ben şimdi bu koskoca yükün hangi birinin altından kalkayım..?
BEKİRCE’(Bekir YALÇINKAYA) BEYE
Son kapı değildir çaldığın kapı, Daha ne kapılar çalınır gardaşım, Anladığım kadar sağlamdır yapı, Daha ne kapılar çalnır gardaş.
Ne belalar ne çileleler çekmişiz, Bazen sürünmüşüz bazen sekmişiz, Gün olmuş ki tatlı candan bıkmışız, Daha ne kaıplar çalınır gardaş.
Ne acılar,ne feryatlar görmüşüz Sevgiden nice surlar örmüşüz Dost bağından destursuz gül dermişiz, Daha ne kapılar çalınır gardaş.
Allah’a güvendik çıktık bu yola, Rabbim yardım eder her mümin kula, Ülkümün uğrunda şereftir bela, Daha ne kapılar çalınır gardaş.
Adana-Feke’ye bağlıdır köyüm, Oğuz soyundanım Varsak’tır boyum, Sizler gibi dosta olur mu doyum, Daha ne kapılar çalınır gardaş.
Otuz yıldır öğretmenlik yaparım, Sadece Allah’a kulum,taparım, Dosdoğru gitmeyen yoldan saparım Daha ne kapılar çalınır gardaş.
Bir nusibet nasihatten evladır, Sevk ve idareyi yapan mevladır, İnançsız kulları rabbim havladır, Daha ne kapılar çalınır gardaş
Dokuz ülkü gülü şimdi nerdeler? Göremeyiz çekildir perdeler, İnşallah hepside aynı yerdeler, Daha ne kapılar çalınır gardaş.
diyen gönül sesinizin derinliğini içimde hissetme lûtfu ve güzelliğiyle size en derin saygılarımı sunuyorum aziz öğretmenim.. Selâm ve dualarımla yüreğinde en ekmel hasletleri besleyen Kocakurtsoylum.. Selâm ve dualar..
Dokuz ülkü gülü şimdi nerdeler? Göremeyiz çekildir perdeler, İnşallah hepside aynı yerdeler, Daha ne kapılar çalınır gardaş HARİKA DİZELERDİ USTAM.KALEMİNİ YÜREKTEN KUTLARIM.KALEMİN VE DUYGULARIN DAİM OLSUN.SEVGİ VE SAYGILARIMLA...RUMUZ4300
Son kapı değildir çaldığı kapı, Daha ne kapılar çalar gardaşım, Anladığım kadar sağlamdır yapı, Daha ne kapılar çalar gardaşım.
Ne belalar ne çileleler çekmişiz, Bazen sürünmüşüz bazen sekmişiz, Gün olmuş ki tatlı candan bıkmışız, Daha ne kaıplar çalınır gardaş.
Ne acılar,ne feryatlar görmüşüz Sevgiden nice surlar örmüşüz Dost bağından destursuz gül dermişiz, Daha ne kapılar çalınır gardaş.
Allah’a güvendik çıktık bu yola, Rabbim yardım eder her mümin kula, Ülkümün uğrunda şereftir bela, Daha ne kapılar çalınır gardaş.
Adana-Feke’ye bağlıdır köyüm, Oğuz soyundanım Varsak’tır boyum, Sizler gibi dosta olur mu doyum, Daha ne kapılar çalınır gardaş.---------------------------Kocakurtsoylum---------------- --------------------------------------------------------------------------------------------------------- Evel ALLAH bu iman bu baskın dinamik yapımız varken, adımlarını düşünerek atsın, yerli ve yabancı düşmanlarımız. Biz varız... bu CENNET coğrafyanın sahibi yapmış Yüce yaradan bizi. Onun sahibi banisiyiz. Yüreğinize sağlık. çoşku ve sevgilerimle kutluyorum Recep kardeşimi. Kemal Polat
O büyük hesaplaşmadan pay almışsa,
Yazan ve yazdıran yüreğe tebrik ve teşekkür boynumuza borç,
Tebrik ederim