bir türlü alışamadığım yokluksun içimde, her sabah cama vuran kuşlar gibiyim. dağbaşı yanlızlıklarına mahkum ettim kendimi, dalından koparılan bir yaprak gibiyim.
zaman durdu dönmüyor artık dünya, çöllerde susuz kalan bir yolcu gibiyim. sesin duyulur birden sarsılır sema, bir cennet bahçesinde seni görür gibiyim...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
bir tutam yalnızlık... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
bir tutam yalnızlık... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
zaman durdu dönmüyor artık dünya, çöllerde susuz kalan bir yolcu gibiyim. sesin duyulur birden sarsılır sema, bir cennet bahçesinde seni görür gibiyim...
Yüreğinize sağlık çok güzel dizelerdi sevgiliye duyulan hasreti anlatan.Siz anlattınız biz anladık.Sitemler sevgiler tasalar kaygılar ne güzel anlatılıyor dizelerde değil mi.Yüreğiniz de bunu başarmış.Tebriklerim saygılarım beraberinde..
çöllerde susuz kalan bir yolcu gibiyim.
sesin duyulur birden sarsılır sema,
bir cennet bahçesinde seni görür gibiyim...
Yüreğinize sağlık çok güzel dizelerdi sevgiliye duyulan hasreti anlatan.Siz anlattınız biz anladık.Sitemler sevgiler tasalar kaygılar ne güzel anlatılıyor dizelerde değil mi.Yüreğiniz de bunu başarmış.Tebriklerim saygılarım beraberinde..