Öyle zor ki unutmak... Bitmiş bir aşkın yıkıntısıdır, kalbindeki sızı... Kum tepecikleri kaplasa da üstünü arar, çıkar bulduğu gediklerden... ’her damlası göğsünde bir leke’ geceye damlar yokluğu...
’Acıyla beslenen bir yalnızlığın, hükmü sürer artık.’
Şimdi askıda tebessümler... Yudum yudum içerken yosunlaşmış gözlerini, alır gider ne varsa... pervasız, bir bağbozumu mevsimi...
Dudakları heceler, “Unut unut...” diye utanmaz,aleni...
Aymaz, uçurumları arar adımların... pusulası yok. Törpülenmiş yüreğinin yongalarına dolanır ayakların... ve düşer yağız bir gecenin, zorba kollarına takılırsın.
Zincirleme aşklarının güncesine gizlisindir artık. Söndürmek için teninin yangısını, gözlerinin sarnıcında biriktirirsin gözyaşlarını... ve ağlayamazsın bu yüzden bırakamazsın özgür...
Yine de firar eder duyguların... ne kadar gömsen de derinlere naftalin kokar anıların... gül bahçesi içinde, saklanmış... özenle...
Ve alaza aşkın yeniden filizlenir... Katmerlendikçe özlemin, sabahın buğulu bakışlarına takılır nemli gözlerin... Ararsın onu günün yazgısında... bir fiske vursan dağılacakmış gibi tutarsın avuçlarında... ki yokluğunun darağacında... boynundayken ecelin halkası, kıyısına vardığın uçurumlar çeker girdabına, takar bileklerine prangalarını...
Ve onsuz, hayallerinde... gurbetten sılaya bir köprü kurarsın. İçersin gamzelerinden aşkını binersin bir gemiye...açılırsın, okyanusların en derin yerine...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Uçurumun Kenarında şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Uçurumun Kenarında şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şimdi askıda tebessümler..
Yudum yudum yosunlaşmış gözler içiliyor
Yağız bir gecenin zorba kollarına
Sabahın buğulu bakışlarına takılmalar
"Uçurumun kenarında"
Gül bahçesi içinde saklanmış, özenle
Dalmak ecele;
Yağsam mı?
Sığınsam mı?
Sır tutmuş özlemin deminde
Dedirtmiyor mu?
Çok güzeldi okuduğum.
İşte böyle bir şiir, çok güzel demekle yetiniyorum..