(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
kırıntılar... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
kırıntılar... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Canını yaktılar mı sabır deresine koş, Kalbi o dereden yıkamak bilsen ne hoş..
.......... Sabır deresine inabilmek... Oradan içebilmek... Kanabilmek... nimet bilmek... Ne zor şey acı ile yanarken yürek... İçersen ne hoş gelir ne gam kalır ne cefa...
Kaleminizden ders veren bir şiir okudum... Çok güzel ve anlamı derin...Anlayabilmeyi yaşamımıza geçirebilmeyi nasip eylesin yaradan.... sevgilerimle...
NANKÖRLÜK
El riyâ ile baş okşarsa inanın kördür, Bizzat şâhid oldum ki insanoğlu nankördür. ...Nakör oldu bu insanlar... Çıkar üzerine dostluklar,... Kurulu ne varsa doğrudan yana yıkar oldu insanlar... Ne dürüstlük kaldı ne dostluklar...Nakör oldu insanlar...
Özlemin ortasındayım, bedenimin surları titriyor,
Zamanın bedevisiyim, gözlerimde rüzgâr kum saçıyor.
ÖZLEM BAŞLI BAŞINA YAKICI...
SABIR
Canını yaktılar mı sabır deresine koş,
Kalbi o dereden yıkamak bilsen ne hoş..
SABIR ACIYI YUDUM YUDUM İÇİP İÇİNE SİNDİRMEK DEMEK...AMA İNANIYORUM Kİ SONU SELAMET...
YÜREĞİNİZE SAĞLIK
SELAMLAR