"Yaptıkları işlerle - iş olarak şerefli veya şerefsiz diğe ayrılmazlar, yapılışlarındaki maksada göre ş e r e f l i veya ş e r e f s i z..." ARiSTOTELES
AÇILIM
OY "Oy oy Eminem " desem de ben sadece barış - kardeşlik adına a ç ı l ı r-ı m seçim-miş, sandık- mış neme gerek k a n dökülmüş ABD silahıyla kardeşkardeşi vurmuş
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AÇILIM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AÇILIM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
.ne hale geldiğimiz ya da getirildiğimizin düşündürücü grafiği değil midir ? her zaman bir şark meselesi vardır emperyalistlerin iştahlı planlarında ..ah keşke yıllar önce bu ve benzeri konularımız hukuk ve insan hakları noktasında dünyaya örnek olacak şekilde bir daha baş ağrısı olmayacak şekilde noktalanmış olsaydı...maalesef iyi niyetlerle de kim düzeltmeye kalkışsa mutlaka eleştirilecekti ateşten gömlek konularımız vardır bizim..şiiri ve sahibini kutlarım ..
İşçinin, Emekçinin alın terine Ve o dünyayı yaratan emeğine Değer verilseydi. Hakkını istemek adına Sokaklara indiğinde joplanmasaydı O ayrılık savaşını başlatanlar O saltanatlarını sürdürmek için Şimdi kendilerince kördüğüm edilen O açılımı saçılımı istenezdiler.
Çok güzeldi... Tebrik eder, Sevgiler, saygılar sunarım.
Ak i ..ok yapan isi de ..is yapar... Ici bos, alt yapisi hic yok Türkiye halki da buna iyi hazirlanmadi. yani bazi dis güclerin dayatmasina dayali hesapsiz bir göz boyama, insallah bu boyama mor renk olmaz. Biz halk olarak zaten kardesiz, yeter ki cikar cevrelerinin cikari kesilsin. Bu kavgadan beslenenleri kesfedip önce bunu kesmek gerekirdi. Biz halk olarak zaten yüzyillarca etle tirnak olmusuz. Tesbitiniz cok dogru; "OY" kaygisiyla oynanan oyun gibi geliyor... Yüreginize saglik Necva hanim. Ben de üc aylik bir tatil dönemindeydim, siz de hosgeldiniz.
OY "Oy oy Eminem " desem de ben sadece barış - kardeşlik adına a ç ı l ı r-ı m seçim-miş, sandık- mış neme gerek k a n dökülmüş ABD silahıyla kardeş kardeşi vurmuş
Kısa öz bir şekilde hatta tebesüm eder şekilde çok güzel dile getirmişsiniz.Ülkemiz üzerinde oynanan oyunları Ama bu ülkenin yurtseverleri bu oyunuda bozar Atatürkün ülkesinde bölünmez bütünlüğüne cumhuriyete ve değerlerine sahip çıkarlar bu ülke sahipsiz değil .Anlamlı güzel şiirinizi ve yazan duyarlı yüreği kutlarım.Selamlar saygılar..
OY "Oy oy Eminem " desem de ben sadece barış - kardeşlik adına a ç ı l ı r-ı m seçim-miş, sandık- mış neme gerek k a n dökülmüş ABD silahıyla kardeş kardeşi vurmuş
NE BİÇİM AÇILIMSA ANLAMADIM...ANLAMLI DİZELERDİ...YAZAN YÜREĞE SAĞLIK..RABATLI
OY "Oy oy Eminem " desem de ben sadece barış - kardeşlik adına a ç ı l ı r-ı m seçim-miş, sandık- mış neme gerek k a n dökülmüş ABD silahıyla kardeş kardeşi vurmuş
Evet kısa ama çok ders verici ve tam onikiden vuran tespit ti gerçekler aynen böyle ABD yazıyor bizimkiler oynuyor kutluyorum Necva hanım kaleminize ve yüreğinize sağlık...
Gerçekleri dile getiren bu yüreği can-ı gönülden tebrik ediyorum. Açılımın bedelini görecek elbette açılım çığıtkanları. Bakalım o zaman kim alıp gidecek anasını.
Kendi menfaati uğruna halkın çıkarlarını ayak altına paspas yapanları Mevlam bildiği gibi yapsın....