(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
"B a b a m " dı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
"B a b a m " dı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
..hem çizgilerinizle hem sade duru hissettiren şiirsel anlatımınızla bir çok duyguyu içimizde canlandıran şiir ve çizgilerinizden dolayı tebrik ediyor başarılarınızın devamını diliyorum ..bir insanı öldürmenin insanlığı öldürmek olacağını bilmeyen canilerin açtığı yaralar bütün dünyada aynı ..
Babanizin mekani cennet olsun ,nurlar icinde yatsin. Kisa ve oz icten gelen duygularlayazilmis harika duygu dolu ve huzun yuklu bir siirdi .ictenlikle kutluyorum. Sevgilerimle
Bilmiyor musunuz sevgili şaiirm doğru olmak, doğruları savunmak, doğrudan yana olmak her zaman cezalandırılır hatta cezaların en büyüğü verilir. Eğer halkını ezip geçer, yalana dolana evet deyip haksızlıklara göz yumarsa insan onunda ne başlar eğilir
Biz aynı gurur ve aynı kişiliğimizler babanız gibi/ babamız gibi gidebilmek zorundayız. Çünkü onların bıraktığı en güzel miras yıkılmaz kimliğimizdir.
Özeldi dizeleriniz ve düşündürdünüz bizleri. Babanızın mekanı cennet olsun. Size de sabır ve metanet diliyorum. Sevgiler yüreğinize
saklanarak pusuda vurdular insafsızca suçu ? halkı savunmak doğruları haykırmak onu hiç tanımadım yüreğimde y a ş a d ı m...
Necva Kıyak Asi Karikatürist ************************************** Bu şiir karikatürleriyle bir afiş niteliğinde. Bilboardlarda yerini almalı... Takdirlerimle efendim...
hayat böyledir efendim. kim halkını savunur,kim halkı için başkaldırıyorsa hemen pusu kurup yok etme düşüncesi ilk sırada yer alır.işte bu yüzden iyi insanlar hep kaybedenler oluyor nedense. inşallah hatalarını iyi anlarlarda aklı başına gelir, ama hiç sanmıyorum.
emeğinize ve kaleminize sağlıkefendim. çok güzel bir şiir çok güzel bir konu olmuş saygımla
saklanarak pusuda vurdular insafsızca suçu ? halkı savunmak doğruları haykırmak onu hiç tanımadım yüreğimde y a ş a d ı m... SADECE YÜREĞİNİZİ ÖPÜYORUM DOST SUSMASIN GÖNÜL SESİNİZ DOST
vurulanların... baba...kardeş...abla...bacı...arkadaş...dost ve hatta yabancı... olsa ki ne olur.... .. an gelir unutlur...niceleri gibi. kader diyerek..bizi sürükledikleri bu cehalet ve yoksulluk girdabında.. değil haykırmak...fısıldamak için bile takatsız bırakılmışız.. ... harika dizeler tebrikler
onu hiç tanımadım yüreğimde y a ş a d ı m... GENEL MANADA KONU VE KONU BÜTÜNLÜĞÜNÜ SOMUTLAŞTIRAN ÇİZGİDEKİ İFADELER ÇOK MÜTHİŞTİ..AMA DAHA ÇOK DA BU DİZELER ÇOK ETKİLEDİ BENİ..NE ACI BABANIN DÜNYAYA GETİRDİĞİ ÇOCUĞUN BABASIZ HAYATI OMUZLAMASI..ÜSTELİKDE BU YOKLUĞUN BİRİLERİNİN VARLĞI VE YAŞAMA HAKKI İÇİN BİR YOK OLUŞ..Kİ BELKİDE UĞRUNA ÖLÜME GİDİLENLER BUNA DEĞMEZDİ BİLE..NEYSE UZUN HİKAYE..KELİMELERİN ACZE UĞRADIĞI YERLER BURALAR..SİZ YAŞANMASI GEREKENLER İÇİN YAŞAYIN ...KABUK BAĞLAMIŞ MIDIR BİLMİYORUM AMA ACINIZI PAYLAŞIYOR KALEMİNİZ VAR OLSUN DİYORUM..
saklanarak pusuda vurdular insafsızca suçu ? halkı savunmak doğruları haykırmak onu hiç tanımadım yüreğimde y a ş a d ı m... ........................Şehitlerimiz Her Tütkün BABASIDIR.Rahmetle anarız. Şiir güzeldi--5 Selamlar
her babanın olması gereken yer;kuşkusuz en güzel yer olan yüreklerimizdir. baba yaşamın her alanında ve her döneminde aile ve toplumsal yapı içerisinde güç timsalidir.o,çocukları için en güzel,en güçlü en doğru modeldir.koruyucu ve kollayıcıdır.sevgi dolu ve şefkat doludur.yeryüzündeki en değeli yakınımızdır babalarımız.onun varlığı umut ve mutluluk,yokluğu ise hayattaki belkide en büyük eksikliktir. tüm babaların babalar gününü yürekten kutlar,bu anlamlı emeğin sahibi olan duygulu ve duyarlı yüreği sevgiyle selamlarım. şiir,umut ve sevgiyle...
suçlular eryada geç cezalarını mutlaka bulurlar bir cana kıymanın affı olmaz budünyanın öbür alemide var esas hesap orda vay halin o hayinlerin babayın mekanı cennet olsun şiir çok duygulu ve hassas okadrcık mısralar çok şey anlatıyor duygu yüklü kutlarım yüreginize saglık saygı ve selamlar.
öldürerek yokedeceklerini sandılar insanları hep,oysa bir kişi iken bin kişi oldu ölenler,onların acısı milyonların yüreklerine kazıldı.kutlarım dost kaleminizi...acı hepimizin ama köz düştüğü yeri daha bir başka yakıyor....
saklanarak pusuda vurdular insafsızca suçu ? halkı savunmak doğruları haykırmak onu hiç tanımadım yüreğimde y a ş a d ı m... ====================== Yazan kalemini ve yüreğini kutluyorum Yürek sesinle meydana getirdiğin O mükemmel eserinizi beğenerek okudum Sizi de sayfama bekliyorum
Halkı ve özgürlüğü için mücadele edip toprağa düşenlere selam olsun şiir yürekli şiarem, yüreğinizin sesine ses veren güçlü kaleminiz daim olsun kutlarım....
UMUT ve DOSTCA
ASMEROZ-62 tarafından 6/21/2009 10:25:07 PM zamanında düzenlenmiştir.
Kazım arkadaşın da dediği gibi onlar bizlerin de babasıydı... Bazı eller kaleme uzanırken bazı eller de silaha uzanıyor ne acıdırki... Mirasların en güzelidir kalem heleki bir de yazmanı bilen kalemse... Bedenler susturulabilir ama düşünceler asla!
Sevgilerimle canım arkadaşım, babana bir demet karanfil yolluyorum düşüncelerimde...
saklanarak pusuda vurdular insafsızca suçu ? halkı savunmak doğruları haykırmak onu hiç tanımadım yüreğimde y a ş a d ı m...
evet onlar bizimde babalarımızdı sevgili Necva, onlar vurdukça bizler çoğaldık, bir vurdular bin geldik...Küllerimizden doğduk...Hüzünlü bir o kadarda yürekli şiirini kutluyor saygılar sunuyorum...
Birde mafya babaları var Namlusunun önünde baş eğenler Korku saltanatında Elpençe divan duran babalığın ne önemi var. Çöplerden evine ekmek götürenler daha onurludurlar. Ve bizimde yüreğimizde yer alır Onuruyla ayakta durabilen babalar.
Çok güzeldi...Tebrik eder, Sevgiler, saygılar sunarım.
kıyan eller bir gün mevlaya el açıp merhamet diler şayet başka hiç bir şey bunun telafisi olamaz... ALLAH acılarınızı görüyor sesinizi duyuyordur.avutmaz dediklerim bilirim.... ama dizelerinizi yürekten okudum içide hissettim acınıı... nur içinde yatsın babanız.günü kutlu olsun....