Paslı parmaklıkları göğüslerine dayayan kadınlarken zaman, Cesedimi çiğneyen toprak kokusunda tebessümlerim. Kalp duvarlarımda el işlemesi çentikler, Hikayesi olmayan gün doğumun da Şafaklar yürüyor ruhuma Her müzik kendi romanına mahkumken Öznesel bestelerde Çocukça gülüşler okunuyor satır aralarımda.
Uçurum yankısıyla dost olan Yalnız esintilerle çığlıklar konuşuyor Savrulanı yok Hayat denilen hikayelerin sonunda.
Tarihe sabırla İnce ince dokunan anılardan kalanım Birazda gidenim Hiçbir /zamanda/ kalmayacağım aslında
Öylesine kavuşmalara gebeyse Hasret denilen duygu Doyumsuzluk kuyusunda Karanlık melodilere körken gözlerim Sağır gecelere ay seslenmesinde Çıplak kadınlar masalken Ben orospu bir kaf dağıyım aslında Ve masallar Kimsenin hayat hikayesidir Nefes alıp verdiğim zamanımın dışında…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KİMSENİN HAYAT HİKAYESİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KİMSENİN HAYAT HİKAYESİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Tarihe sabırla İnce ince dokunan anılardan kalanım Birazda gidenim Hiçbir /zamanda/ kalmayacağım aslında
Öylesine kavuşmalara gebeyse Hasret denilen duygu Doyumsuzluk kuyusunda Karanlık melodilere körken gözlerim Sağır gecelere ay seslenmesinde Çıplak kadınlar masalken Ben orospu bir kaf dağıyım aslında Ve masallar Kimsenin hayat hikayesidir Nefes alıp verdiğim zamanımın dışında…
merhaba güzel insan bu güzel şiirlere geç kalmanın hüznünü yaşıyorum ve sizi ayakta alkışlıyorum . aşkla kalın sonsuza kadar güzel bir şiir dili anlatımız var aşksa ayrılığı koynunda büyüten yalan tek bir gülüştü sizden arda kaln İsa İnan
Öylesine kavuşmalara gebeyse Hasret denilen duygu Doyumsuzluk kuyusunda Karanlık melodilere körken gözlerim Sağır gecelere ay seslenmesinde Çıplak kadınlar masalken Ben orospu bir kaf dağıyım aslında Ve masallar Kimsenin hayat hikayesidir Nefes alıp verdiğim zamanımın dışında… TEBRİKLER HOŞ BİR ŞİİR OLMUŞ.
İnce ince dokunan anılardan kalanım
Birazda gidenim
Hiçbir /zamanda/ kalmayacağım aslında
Öylesine kavuşmalara gebeyse
Hasret denilen duygu
Doyumsuzluk kuyusunda
Karanlık melodilere körken gözlerim
Sağır gecelere ay seslenmesinde
Çıplak kadınlar masalken
Ben orospu bir kaf dağıyım aslında
Ve masallar
Kimsenin hayat hikayesidir
Nefes alıp verdiğim zamanımın dışında…
merhaba güzel insan bu güzel şiirlere geç kalmanın hüznünü yaşıyorum
ve sizi ayakta alkışlıyorum . aşkla kalın sonsuza kadar güzel bir şiir dili anlatımız var
aşksa
ayrılığı koynunda büyüten yalan
tek bir gülüştü
sizden arda kaln
İsa İnan