(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
........YEŞİLLLL YEŞİLLLL şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
........YEŞİLLLL YEŞİLLLL şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ha unutmadan Garajda cip Kapıda soylu bir it Bekleye dursun evdekileri
BU DEVİRDE PARANIN İTİ ÇOK HAYDAN GELEN HUYA GİDER BAŞKA YOLU YOK SOKAKTA BULDUĞUNU SOKAKTA KAYBERDEMİŞ İNSAN DÜŞÜNDÜCÜ BİRAZDA KOMİKTİ S EVGİLER SAYGILAR...
* * * Hadi sen he de Yap bir uzun liste ………….Ne istersen iste Sarı sarı liralar Koca koca turalar Haydan gelenlerle Ver elini adalar
Ah o gözlerin var ya “yalnız benim için bak yeşil yeşil “ dedirtiyor
………………Sende güzel yeşil gözler ………………………Bende tomar tomar aşk var ................................Yeter ki sen he de kurban.........................
Pervin Yetiş bu adam ne diyor böyle iyi ki gözlerim yeşil değil yoksa inanacaktım tomar tomar aşkına, koşacaktım peşine..... hem yat hem kat hem de garajda jip kapıta it daha ne olsun bundan iyisi Şam'da kayısı.. tomar tomar aşk harca harca bitmez valla:)) çok güzeldi kırıp geçirdi:)) yüreğine sağlık işte böyle yaşam ensesi kalınlara, haydan gelir yeşil yeşil gözlerde tükenirmiş... Gönülden kutlarım canım kahkahalı ve bir o kadar da anlamlı şiirin harikaydı. Neşen sağlığın mutluluğun ve de sevgilerin hiç tükenmesin dilerim..
:) Çok güzel.Yüzünüzde gülümseme eksik olmasın efendim.:)) Saygılar.Yeşil yeşil baktı mı akan sular durur!......... :)) Aman İMF duymasın!....Kemeri daha da daraltır. :)))
neneh. tarafından 10/18/2009 10:41:51 PM zamanında düzenlenmiştir.
Gülüyoruz ağlanacak halimize dedirten bir şiir. Para her şeyimiz olmuş. Onun uğruna kardeş kardeşi, anne çocuğunu, adam karısını, yeğen amcasını öldürüken, on yedilik genç kız yetmişliklerle evlilğe evet demiş.
Bu nasıl bir yaşam ve nereye doğru bir gidiş. Ben çöözemedim sevgili şaiirm. Çözen var mı onu da bilmiyorum aslında. Gerçi çözülmüş olsa idi bu kadar kirlenmişilk yaşanırmıydı değil mi?
Çok özel bir şiir. Düşündüren ve sorgulatan ve kendimize gelmemizi sağlayan.
PARA HER ŞEY OLMUŞ ASLINDA SADECE HİÇ BİR ŞEYKEN İNSANOĞLU FAZLASINI İSTEMİŞ ELİNDEKİYLE YETİNMEK VARKEN BİRAZ HUZUR ARAMIŞ KENDİNİ KİM BİLİR NELERE DEMLEMİŞKEN PİŞMANLIKLAR EYVAHLAR KEŞKELER İÇİMİZDE YER BULMUŞ KENİDİNE NE SUÇU VAR Kİ İNSANIN AKIL DEĞİL HUZUR VERECEKLERİ İSTERKEN
Adım Harun Soyadım Karun İki karı Altı çocuk Sekiz torun
Aç açık değiller Karınları tok Yani sorun yok …………
tanıdığım iki karılının biri hep derki sevmediğim adama diyeceğimki iki evliklik çok güzel sende yap.. sevdiklerinede aman sakın ha diyecekmiş.. anlayın artık sorun yokmu ...? selamlar çok gülümseten bir şiirdi.. sevgili pervin çok saol bizleri güldürdüğün için..
Allahımmm Allahımm..... :))))))))))))))))))))))))))))) :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) Bu şiiri senden başkası yazamazdı ki.... Gülmekten yazamıyorum... Allah iyiliğini versin emi.... Birtannesin sen ya......... Seviyorum seni deli kadın......
O yüzden çok rahatlıkklaaaa söylüyorum ya.... :))))))))) Teyzemmmm harika vallahi billahi harika... İlk hani ip uçlarını verdiğinde şiirin çok gülmüştüm... Ama okuyunca kendimden geçtim inanılmaz harikasın sennnnnnn.... Efettt efettttt Bendeee Deliyimmmmmmm.... :))))))))
Bu yeşilliklere atlayan binlerce insan var can Güzel bir hiciv şiiri okudum yine kaleminden Bu aralar hayatın her karesine şiir yağdırıyorsun Sayfanda olmaktan haz alıyorum. Selam ve sevgilerimle
cosari tarafından 10/18/2009 10:49:26 AM zamanında düzenlenmiştir.
insan soyunun en kutsal edimi olan ask da günümüzde varsilikla ölcülür oldu cagimizin ask gercegini lirik bir siirle ne güzel dile getirmissiniz arkadas kutlarim.
iki fabrikam onalti villam yirbes arabam var ne istersen gemilerim var eurolarim var trilyonum var var ne istersen yersen...........oguz yilmazin yersen sarkisi geldi aklima siirinizi okuyunca ne kadar cok var parasiyla puluyla hava atmayi sevenler parayla dost olanlar ,,,,,,kutluyorum canimsin hos bir siir olmus yüregine emegine kalemine saglik saygilar slmlar tbkler,,,
Adım Harun Soyadım Karun İki karı Altı çocuk Sekiz torun
Aç açık değiller Karınları tok Yani sorun yok ……………………………………………….. ...................................................................
Bir zamanların mahalle aralarındaki meşhur taplo çocukluğuma götürdü beni...
Sorun yoksa durumlar iyi demektir...
Beğenerek ve saygı duyarak okuduğum bu şiirinize Erzurum'dan saygılar bırakıyorum sayfanıza.
Tebrik ediyor başarınızın daim olması dileklerimle birlikte sayfanıza geldim. Kaleminiz her daim kudretli, İlhamınız eksilmesin diyorum. Her şey sizin ve sevdiklerinizin gönlüne göre olsun
Bu içten dizeleri Yazan yüreğin Kalemi daim olsun..Mutluluk yüreginizden tebessüm yüzünüzden asla eksik olmasın... Sezai Binici/umut_adam/Erzurum.. Saygılarımla
canım ya eğlendirdiğime sevindim. aşk kalmadı be arkadaşım,kalem böle yazıyo valla... arada zorlasamda bir umutla,gene dönüyo dalgalanıyo deli dolu. idare edin artık. çok öptüm arkadaşım,sevgimlesin. teşekkürler dolu dolu.
Yatların, katların,altınların, liraların satın alamayacağı kocaman yürekler olduğunu unutanlara çok güzel bir şiirdi.Her şeyi paranızla satın alabileceğinizi düşünenler kalbi nasıl satın alacaksınız ki.Belki alırsınız alırsınız da, varlığınız bitene kadar sürer satılık kalbe yaptığınız yatırımlar, saltanatlar.Ya sonrası sepeti koluna herkes kendi yoluna.Yok yok sevgi bu kadar ucuz değil yürekli insanlarda.Şunu hiç bir zaman unutmayalım fakirin ekmeği yenir, fakirin sofrasına oturulur zenginin ekmeği zehir gibidir insana.Zenginin sofrasında lokmalar sayılır,BOĞAZINIZDA KALIR LOKMALAR.ALLAH HERKESE YİYEBİLECEĞİ hazmedeceği kadar versin malı mülkü,hazmedemeyenlerede vermesin.Çok zengin olmayı asla istemem çünkü ben huzur zengini,yürek zengini olmak yanlısıyım.Aç mezarı yok nasılsa Allah bir lokma bir hırkayı nasip eder.
PARA, PARA, PARA. neden insanlar tapıyor anlamıyorum şiirde anlattığınız gibi. parası olan bir çok insan her şeyi bir kenara koyup akıl almaz işler yaparlar her şeyi parayla ala bileceklerini sanırlar oysa paranın gücünün yetmediği ne değelerimiz var. güzel bir konu işlemişsiniz kaleminiz daim olsun saygılarımla.
Ah o gözlerin var ya
“yalnız benim için bak yeşil yeşil “ dedirtiyor
………………Sende güzel yeşil gözler
………………………Bende tomar tomar aşk var
................................Yeter ki sen he de kurban.........................
iNSANIN BOL PARASI OLUNCA BÖYLE Mİ OLMALI,VAR BÖYLE İNSANLAR,ÇOK HAKLISINIZ.TEBRİK EDERİM,HARİKAYDINIZ.GÜLÜMSETTİNİZ.SELAM VE SEVGİLERİMLE.