(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
16. EKİM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
16. EKİM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sonbahar hazan ayı,hüzün ayı. Ama her mevsimin ayrı bir güzelliği olduğu gibi sonbaharın güzellikleride sonsuzdur. En büyük lutfu da kışa yol verip göndermesi değilmidir. Sonbaharda dünyaya gelişinizin de güzel taraflarını görüyorsunuzdur eminim.
Güzel şiirinizle birlikte doğum gününüzü de kutluyor nice mutlu mevsimler geçirmeniz dileğiyle saygılarımı sunuyorum. Dünyaya gelişinizle ailenize ne büyük mutluluklar yaşattığınızı hatırlamanız dileğiyle kızıma yazmış olduğum ''DOGUM GÜNÜN KUTLU OLSUN'' isimli sesli şiirimi de dinlemenizi rica ediyorum. SAYGILARIMLA.
Bu güzel yorumunuza ve şiirimi beğenmenize de teşekkür ederim. Sağolun el öpenleriniz çok olsun sizlerinde. Babanıza da selamlarımı gönderiyorum. Kızımında hoşuna gitti şiirim.Hediyesini beğendi.Lakin bu arada da küçük kızım darıldı.Onun doğum gününde şiir yazmadığım için.Niye yazmadınız dersen ilham gelmedi diyelim.Ama mutlaka onada yazacagım birgün . Kızımla sık olmasa da bir araya geliyoruz. Hatta bayram da geçirdiğim kazada yanımdaydı ve ilk yardım müdahalesini de o yaptı. SAYGILARIMI SUNUYORUM.
Dilekleriniz ve temennileriniz için çok çok teşekkür ederim.
Çok az babanın yaptığı bir şeyi yapmışsınız . Malum bir çok baba evlatlarını uzaktan sever , sanki ona dokunmanın ve sevdiğini hissettirmenin karşı tarafa şimarıklık olarak geçeceğini zanneden otoritenin böyle sağlancağını sanan babalardan olmadığınız için sizi yürekten kutluyorum. Benim tatlı komik ve yanakları gamzeli babacığımda bizlere her daim onun evlatları olmanın gururu ve mutluluğunu hissettirdiği içinde ona buradan tekrar teşekkür edip sizin ve babacığımın ellerinizden öpüyorum.
Yazdığınız şiir çook güzel olmuş .Kızınız için ölmez bir hatıra ve harika bir hediye bence . Bunu hisseden yüreğinize sağlık ve dilerim en kısa zamanda kavuşursunuz .
Ama her mevsimin ayrı bir güzelliği olduğu gibi sonbaharın güzellikleride sonsuzdur.
En büyük lutfu da kışa yol verip göndermesi değilmidir.
Sonbaharda dünyaya gelişinizin de güzel taraflarını görüyorsunuzdur eminim.
Güzel şiirinizle birlikte doğum gününüzü de kutluyor nice mutlu mevsimler geçirmeniz dileğiyle
saygılarımı sunuyorum.
Dünyaya gelişinizle ailenize ne büyük mutluluklar yaşattığınızı hatırlamanız dileğiyle kızıma yazmış olduğum ''DOGUM GÜNÜN KUTLU OLSUN'' isimli sesli şiirimi de dinlemenizi rica ediyorum.
SAYGILARIMLA.