(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AŞKIM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AŞKIM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bazı şair dostlar şiir göremedim demişler şiirin ta kendisi sayfada zaten bir kelime bile yeter çünkü o bir kelime koca bir yürek o bir kelime sayfalarca yazsan o kelimenin söylediğini söyleyemez işte o kelime AŞKIM
Bak aşkım yine yağmur başladı. Her yağmurda söylediklerin geliyor Aklıma. Tutmaya çalışıyorum damlaları Saatlerce. Ama nafile. Akıp giden göz yaşlarım oluyor. Sevginin sonsuzluğunu düşünerek. Bak aşkım yine karanlık bastı. Geceyi sevmiyorum,karanlığı sevmiyorum. Çünkü yalnızlığı hatırlatıyor Umutsuzluk başlıyor içimde.
Yine çok güzel dizeler okudum, yüreğinize sağlık, saygılarımı sunuyorum.
Bırak aşkım yağmur yağsın süzülsün ellerine her damla benim sana sevdamdır sakın ağlama aşkım kıyamet olur bu şehir karanlıktan korkma aşkım ben her daim yanında ışık olurum Yanlız değilsin aşkım ben varım ellerinde Umutsa bak aç ellerini bıraktığım yerde...
Geceyi sevmiyorum,karanlığı sevmiyorum. Çünkü yalnızlığı hatırlatıyor Umutsuzluk başlıyor içimde.
geceler kabus gibi geliyor insana değil mi canım arkadaşım......yağmurda gezinmekte ne hoş ve romantik ...umutların hiç solmasın herşey gönlünce olsun sevgilerimle canım benimmmm
Seni görmek güzel arkadaşım çok teşekkürler.. Bazen umutsuzluk ikizim gibi yapışıyor yakama ,çaresizlik yiyip bitiriyor beni. Seni özledim canım arkadaşım...
Bak aşkım yine yağmur başladı. Her yağmurda söylediklerin geliyor Aklıma. Tutmaya çalışıyorum damlaları Saatlerce. Ama nafile. Akıp giden göz yaşlarım oluyor. Sevginin sonsuzluğunu düşünerek. Bak aşkım yine karanlık bastı. Geceyi sevmiyorum,karanlığı sevmiyorum. Çünkü yalnızlığı hatırlatıyor Umutsuzluk başlıyor içimde.
Ondan kalan ne varsa gitmez bir ömür boyunca hatırdan,bazen yağmur,bazen bir kahve bazen bir koku bazende bir müzik....umarım gecelerde gün olur korkmazsınız,umutsuzluk olmaz yüreğinizde,kısa ve öz anlatımdı.... sevgi ve mutluluk sizinle olsun....