(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
UZUN LAFIN KISASI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
UZUN LAFIN KISASI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
söylerken de bu kadar anlam yükleyebiliyor muyuz.. o iki kelimeyi duyduğunda karşımızdaki acaba koca bir şiiri okumuş gibi oluyor mu.. :))yazarken çıkıyor da koca koca hikayeler..neden beceremiyoruz söylenince o kocaman hikayelerin içinde olmayı yada söylediğimiz kişileri hikayeye dahil etmeyi...:) zaten bu çelişkiler bitirmedi mi bizi..:))
sevgiler hocam..
Sevgi Kaya tarafından 10/7/2009 2:38:39 PM zamanında düzenlenmiştir.
her uzun yolun bir de kestirmesi vardır.. hayat yolunun en kestirme yolu galiba bu cümlede gizli. tabi seviyorum dediğinle bir ömrü paylaşmak ta kısa yolu etkin hale getirmenin yolu...
İşte o sihirli söz;''seni seviyorum '' demek.Arkasında her gönülün sakladığı destanlar gizli.Şu uykusuz gecemde bu sözü okumak güzeldi doğrusu kendisine benim gibi acemi diyen mütevazi şair.Selamlarımı ve sevgilerimi bıraktım sayfanıza...
onu sevmek güzel.
....................
kutlarım..