(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bu asırda aşk mı kaldı. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bu asırda aşk mı kaldı. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Can var canan var herkes düşmüş can peşine Şair gider meşk peşine...
Hayatın gerçeklerini çok güzel dile getirmişsiniz hocam...
Ara sıra yazar kalem dile getirir Vatan Millet Sakarya Terör Vatan hainini de Lakin içimiz yanar görürüz görmesine de acaba kaç kişiye aşkın yüceliğini öğretirsek kaç kişiye sanatın edebiyatın güzelliğini sevdirirsek Yönlerini döndürürüz diye uğraşırız be Hocam....
Şiir Mükemmel tüm şiirleriniz gibi kuvvetli kaleminiz duyarlı yüreğiniz susmasın Hocam...
Değerli üstad, aslında haklısınız .Şair her konuda şiir yazmalı, sadece çiçeğe böceğe yazılmamalı şiir Aşk ıda yazalım elbet ama sizinde dediğiniz gibi bu zamanda gerçek aşklar kaldımıki üstüne şiirler yazılsın.. Anlam olarak güzeldi şiir kutluyorum selam ve saygılarımla
bu bu devirde de aşk mşk de yazar başka şeyler de yazarım. AAAAAAAAA AŞKSIZ MEŞKSİZ OLURMU DOSTUM. AŞK YOKSA KUPKURU MU YAŞAYALIM YANİ SEVECEĞİZ AŞIK OLACAĞIZ HER ŞEYE GÜLELİM GÜLEBİLELİM ACILARI YENEBİLELİM KUVVET BULALIM ÖYLE DEĞİLMİYA SEVGİLERİMLE CANNN DOST.
Aşk..şiirlerde güzel gibi..Keşke gerçek aşkı bulsak yunus gibi de yansak..Yaşanan gerçekler adına bir şeyler verebilmek lazım diyorsunuz..Hak verdim.Güzel şiirinizi tebrik ettim..Selam ve saygımla..
Müthiş bir isyan arkadaşım.. Ama aşk bu garip çağımızda sadece bir uvuntu be arkadaşım.. gerçekte yaşarsak kafayı yiyeceğiz... Bari gönlümüz şenlensin... Kutluyorum efendim.
Dağı var ormanın var aşk yazarsın, Neden aşk yazdın desem sen kızarsın, Yağan yağmur var kar var bir görsene, Ne çok malzeme bulunur bakarsın ....... aşk içimize işlemiş desene....baksanıza okdar dediğiniz gibi konu var,ve biz hala aşkı arar aşkı yazarız.deme ki devir...aşk devri...çok güzel bir şiirdi.
Can var canan var herkes düşmüş can peşine
Şair gider meşk peşine...
Hayatın gerçeklerini çok güzel dile getirmişsiniz hocam...
Ara sıra yazar kalem dile getirir Vatan Millet Sakarya Terör Vatan hainini de Lakin içimiz yanar görürüz görmesine de acaba kaç kişiye aşkın yüceliğini öğretirsek kaç kişiye sanatın edebiyatın güzelliğini sevdirirsek
Yönlerini döndürürüz diye uğraşırız be Hocam....
Şiir Mükemmel tüm şiirleriniz gibi kuvvetli kaleminiz duyarlı yüreğiniz susmasın Hocam...
Saygılar...