(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
, şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yürekten kutluyorum sevgili Özkan bir solukta okuyayım dedim ama bunu yapamadım zaman zaman geriye dönmeleri yaşadım dizelerde sorgulamaları daha rahat yapabilmek şiirin tadına varabilmek için şiir tadında bir şiir okudum bunu rahatlıkla söyleyebilirim çok güzeldi gerçekten dizeleriniz ve bu pişmanlıkların arkasından ithaf edilmesi şiirin aslında biraz sürpriz biraz da değildi gibi...Ve sevdiğim bir diğer yan şairin üçüncü kişlerin aynasında kendini sorgulaması... Yürğine sağlık sevgiyle ve sevdiklerinle kal her zaman sevgilerimle...
Ölü sevişmelerin yitirilmiş nefes sesleriyle Gebe kalınmış kocaman bir yalnızlığın Canhıraş, paramparça doğum sancılarında Durmaksızın fire vererek uyduruk emanetlerini soruşturan Hep döllenmemiş umutlar mı olmalıydı
okurken şiirini zenginliğin kutladım saygılar şaire tebrikler şiir
''Bu devran denen baygınlıkta Daralan zamanın kapı aralığına sıkışmış Çözülmeden en dibimdeki ıssızlığa Alev alev damlayan çürümeye yüz tutmuş küf kokulu anlar Dermansız devrile devrile yıkılırken ömrüme Daha kaç soluk tutarak yaşanır ki …''
GÜZEL DİZELERİNİZİN ADINA SİZLERİ KUTLARIM.Yüreğiniz dert görmesin.RABATLI
gizemli ve etkileyici bir dil.. usul usul akıyor dizeler ruhumuza .. öyle bir muhasebe var ki şiirde.. mizan selama duruyor.. çok güzeldi.. çok sevdim..
Yangılı bir ömürde sızlayan etimin canı acılanıyor ...
Affedin beni !
.........
bu şiiri yazdıktan sonra affettim sizi
hele final harika
sevgimle şairem