(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İNAT ETME, GEL...(Şiirlerim) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İNAT ETME, GEL...(Şiirlerim) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Almak istersen sen, işte kalbim, Sevmek istersen sen, işte gönlüm, Amacın sevdaysa, ben burdayım Dile istersen, kölen olayım.
Sevdanı sundun, sevdalım oldun, Hayal ederken, gerçeğim oldun, Bir ömür aradım sende buldum, Dile istersen, hemen öleyim.
Dinleyen sen, yalvaransa benim Bu sevdayı başlatan da benim, Sana hep sevdiğimi söyledim, İnanmıyorsan, söyle bileyim...
Söylemek benim, istemek senin Yalvarmak benim, nazetmek senin Çözümler benim, uymaksa sen El ele dünyamıza gidelim...
Daha ne söylemek gerek bilmem, Söylemedim mi, ben seni silmem... Seni almadan, buradan gitmem, İnat etme, gel işte gidelim... ÇOK GÜZEL DİZELERDİ SEVGILER SELAMLAR.
Sevmek istersen sen, işte gönlüm,
Amacın sevdaysa, ben burdayım
Dile istersen, kölen olayım.
Sevdanı sundun, sevdalım oldun,
Hayal ederken, gerçeğim oldun,
Bir ömür aradım sende buldum,
Dile istersen, hemen öleyim.
Dinleyen sen, yalvaransa benim
Bu sevdayı başlatan da benim,
Sana hep sevdiğimi söyledim,
İnanmıyorsan, söyle bileyim...
Söylemek benim, istemek senin
Yalvarmak benim, nazetmek senin
Çözümler benim, uymaksa sen
El ele dünyamıza gidelim...
Daha ne söylemek gerek bilmem,
Söylemedim mi, ben seni silmem...
Seni almadan, buradan gitmem,
İnat etme, gel işte gidelim...
ÇOK GÜZEL DİZELERDİ SEVGILER SELAMLAR.