Mutluluk rüzgârları esiyor yüreğimde İç dünyamla dış dünyam ayni Seven yüreğimde kıpır kıpır Bir oynaklık var Kalbimde beni çileden çıkarır gibi. Gökyüzünün maviliğinde Şimdiye kadar hiç görmediğim Ya da görüp anımsamadığım Değişik renkler oluşuyor Ruhumda bile bir başkalık var Yeşiller, maviler, morlar, Sarılar, pembeler, kırmızılar Renk renk olmuş dünya Dönerken renkler ışık çıkarıyor Bir mutluluk dünyasına dönüşüyor gözlerim Neyin sevdasıdır, Kimin sevdasıdır bilmiyorum. Kalbim öylesine asude ki Aşk denizini bütün zorluklarına rağmen Aşmış durumda. Öğlesine mutluyum ki Cennette miyim diyorum Hayır değilim Rüyada mıyım? Gözlerimi açınca her şey silinecek Diye korkuyorum Hayır, en az sizler kadar uyanığım Mutluluk ruhumu sarıyor Gözlerim ışıl ışıl Bunun sebebini bilmiyorum Beni hayata kavuşturan Kahkahalarımla gülüyor gülüyorum.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
RENGÂRENK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
RENGÂRENK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ne kadar hos bir siir... ne kadar güzel bir anlatim... huzur veriyor ruhuma içimden nehirler gibi akmak geliyor... tekrar tekrar gelecegim okumak için sayfaniza... ....
sevgiyle... yazan yüreginiz hep böyle güzelliklerle var olsun...
Şaire Gülay hanımın serbest nesirde şiirleri her zaman çok başarılıdır.Bu şiirde çok güzel olmuş şiirden değişik bir tat çıkıyor.Bu şairin kaleminin gücü vurgular betimlemeler enfest işlenmiş emek verilen güzel bir şiir olmuş kutluyorum kaleminizi Yunus diyarından selamlar.
Gözlerimi açınca her şey silinecek Diye korkuyorum Hayır, en az sizler kadar uyanığım Mutluluk ruhumu sarıyor Gözlerim ışıl ışıl Bunun sebebini bilmiyorum Beni hayata kavuşturan Kahkahalarımla gülüyor gülüyorum. GÜZEL HAYALLERİN VE GÜZEL RÜYALARIN GERÇEKLEŞMESİ DİLEĞİYLE TEBRİKLER
Yüreğine ve ellerine sağlık,güzel bir şiir okudum kaleminizden. Gönlünden mutluluklar hiç eksık olmasin. Yüreginde sevgi daim olsun demiyeçem çünkü sevgi sizde zaten daimdir.Gurbetten kucak dolusu sevgi ve saygılarımla....
canım canım mutluluk yağmurları yağmış dizelere renk renk sevgiyle öyle güzel ki şiirini pozitif enerji saçıyordu sanki değerli kalemin varolsun en içten sevgilerimi bıraktım sayfana kucak dolusu güllerle
Renkleri gönlünüzden okumak hoştu renk birşeyler anlatır renkler bunu iyice yayar geliştirip yansıtır karıştırılırsa anlatılanlar kargaşa yaratır aman gönlünde renkler canlı sen huzurda kal KUTLARIM YÜREKTEN
Gözlerimi açınca her şey silinecek Diye korkuyorum Hayır, en az sizler kadar uyanığım Mutluluk ruhumu sarıyor Gözlerim ışıl ışıl Bunun sebebini bilmiyorum Beni hayata kavuşturan Kahkahalarımla gülüyor gülüyorum
Değerli Şairem !Şiirinizi okuyunca aklıma İbrahim Tatlıses'in Sen aşıksın arkadaş türküsü geldi.Herşeye pozitif baktığınız için herşeyi de pozitif görüyorsunuz.İnsanlar aşık olunca bazen ayakları böyle yerden kesilir olmayan her rengi görür.Ne diyeyim allah sonunu hayretsin.Etrafı bu gözle görmeye devam .Aşk gibi güzel şey var mı? bu dünyada.Sevgilerimle
Sevda bahçenizde yer almış olmak nekadar güzel hele bu bahçe sempatiyle baktığım birisine ait olursa .Ama ben biraz huysuzum diğer sakinlerle aynı bahçede yaşamak kolay olmasa gerek.Huysuzluğum kaynağı paylaşmasını bilmemek ve bunun yarattığı kıskançlık.Ne yapayım geçimi iyi bir insanım ama paylaşma konu olunca bencil olmak yetmez azrail olurum.Ne yapayım elde değil.Sevgilerimle.
NE GÜZEL AŞIK OLABİLMEK AŞIK OLMAK AŞKLA SEVDAYLA YAŞAMAK YÜREĞİM ÖYLESİNE ÇİÇEKLEN Dİ Kİ SEVDA BAHÇELERİNİN İÇİNDE GEZİNİYOR ZANNETTİM KENDİMİ. OLSUN DOSTLAR BENİ ANLAYACCAKTIR. ÇÜNKÜ SEVDA YÜREĞİMİN NAKIŞI HEPİNİZİ SEVİYORUM. SEVGİ BAHÇEMDE SİZE DE YER VAR UNUTMAYIN. SEVGİLERİMLE.
GÜZEL DOST SIIRI OKURKEN BENDE YOLA CIKTIM SONA YAKLASTIGIMDA ACABA DEDIM... BEN UYUDUMDA RÜYAMI GÖRÜYORUM......SONRADAN BIR SIIRLE YOLA CIKTIGIMI HATIRLADIM SIIR COK GÜZELDI SIIR ADINA CANI GÖNÜLDEN KUTLARIM......SAYGILAR SELAMLAR....
Gözlerimi açınca her şey silinecek Diye korkuyorum Hayır, en az sizler kadar uyanığım Mutluluk ruhumu sarıyor Gözlerim ışıl ışıl Bunun sebebini bilmiyorum Beni hayata kavuşturan Kahkahalarımla gülüyor gülüyorum.
güzel di hep gülmeniz dileğimle güzel günlere saygımla
Şair arkadaşım, Şiirini beğenerek okudum.Siz resmen aşıksınız ve mutluluktan bulutların üzerinde uçuyorsunuz. Mutluluğunuzun sonsuza dek sürmesi dileğiyle esen kalın....
Gözlerim ışıl ışıl Bunun sebebini bilmiyorum Beni hayata kavuşturan Kahkahalarımla gülüyor gülüyorum. ......................................... Sana gülmek yakışıyor değerli kalem
Gözlerim ışıl ışıl Bunun sebebini bilmiyorum Beni hayata kavuşturan Kahkahalarımla gülüyor gülüyorum
GÜLAY HANIM SABAH SABAH OKUTTUGUN BU GÜZEL ŞİİRİNLE RUHUMUZU NEŞELETTİN O GÜZEL DUYGULARI BİZİMLE PAYLAŞTIGIN İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM SEVGİ DOLU YÜREGİNİZDEN HİÇ MUTLULUK EKSİLMESİN ÖMRÜNÜZÜN BAHAR GÜZELLIGINDE GEÇMESİ DİLEKLERİMLE SAHFANIZA BİR DEMET GÜL BIRAKTIM ABLACIGIM SEVGİ VE SAYGILARIMLA .
GÜZEL ŞİİRİNİZİ OKURKEN İÇİMDEN GELDİ YAZDIM .
Mutluluklar eksilmesin O güzel yüreginden Tebessümler gitmesin Işıldayan gözlerınden Dilerim mutlulugun olsun Hep bahar çiçeklerinden
Mutluluk ruhumu sarıyor Gözlerim ışıl ışıl Bunun sebebini bilmiyorum Beni hayata kavuşturan Kahkahalarımla gülüyor gülüyorum.
Bir sevgi yumağı açılmış yüreğinizde insanın yaşadığı bazı güzel olaylar sevindirici bilinçli güvenli oldumu ,yaşama gücü umut verir insana. Olaylar ve insanlar ayrılmaz düşüncesinden yola çıkarsak güzel duyguların öne çıkması için sevmeliyiz. bu sevgi aile,doğa,hayvan,ülke vs olabilir ama önce insanları sevmeliyiz.insan olmamızın gereğide budur .insan sevgisi mutluluğa giden yolda en etkili ilaçtır. Bu sevginin karşılığında umut dolu kapılar aralanır,güven yüklü bakışlar yüzlerde sergilenir.uzakta sanılan göz kırpan mutluluk gelmiştir Anlamını bilemedğimiz ruhumuzu saran mutluluğun kaynağıda bu olsa gerek.
Şiiriniz harika olmuş yürek mutlulukta uçuyor umarım hep böyle günler yaşarsınız.acı elem keder sizden uzak olur Bu anlamlı güzel şiiri ve yazan duygulu yüreği kutlarım.Esen kalın mutlu kalın. selamlar saygılar..
Gözlerim ışıl ışıl Bunun sebebini bilmiyorum Beni hayata kavuşturan Kahkahalarımla gülüyor gülüyorum. Renkleriniz hic solmasin cok sevdim mutluluk dolu dizeleri. Zaten size gulmek cok yakisiyor.Sevgilerimle
Dilerim tüm yaşamınız gökkuşağı misali renk renk,neşe dolu geçer yüreğinizde.Harikaydınız yine.Cıvıl cıvıl,içim açıldı.Tebrik ederim,selam ve sevgilerimle,tüm içtenliklerimle.
Şiirinizi göremedim önce fakat,mausa sağ tıkladım,renkleri beyaz oldu harflerin ve okudum.Düzeltirsiniz mutlaka farkedeceksiniz diye sesimi çıkarmadım.Fakat okudum,harikaydı,Sevgiler,selamlarımla.
Hayatın renkleri vardır Hepimizin zaman zaman yaşadığı Bazen öyle bir hal yaşarız ki sanki bir an hayat kapkaranlık gelir bize oysa geceler biliriz ki kalıcı değildir ‘her gecenin bir sabahı vardır’ O acı dolu anı yaşarken sanki hiç sabah olmayacak hep karanlıklar acılar sıkıntılar içinde kalacağız sanırız Sıkıntı yaşadığımız anı uzattıkça uzatır ve zaman hiç geçmek bilmez sanki ahlar vahlar içinde çırpınır dururuz ‘En karanlık zamanlarda bile saatin altmış dakika’ olduğunu yaralı gönlümüze bir türlü anlatamayız
Sıkıntıyı ve acıyı ne kadar derin yaşarsak o kadar yara alır kendimizi zor toparlarız Bir gün bakarız hiç ummadığımız bir anda sabah olmuş o doğmaz sandığımız güneş doğmuş ruhumuzu yeniden aydınlatmış sarmış sarmalamış İçimizde birden bin bir renkli çiçekler açmaya başlamıştır bile
Gönlümüze bahar gelmiştir Hayat artık öylesine güzel ve yaşanılasıdır ki Hayatın peşinden dolu dizgin koşturtukça koştururuz Çiçekler ağaçlar kuşlar böcekler sularla birlikte baharın bin bir rengini ve coşkusunu yaşayan gönlümüz mis kokulu gül misali katmer katmer açıldıkça açılır Hayat ne kadar güzeldir yaşamak ne hoş Kutlarım çamalandan sevgiler size