Günün melez saatlerini yaşar deniz Bir bediri saklar koynunda. Güneş açarken heybesini Gece çevirir yüzünü batıya Çehresinde saklı bir ayça.
Adam, Karanlığın alacasında Silik bir gölge. Çeker içine kinayeli sözleri Bir sünger gibi damla damla. - yok ki süzgeci… duymasın - “Söz gümüşse sükût altındır” ya! Lâl kondurmuş dudaklarına. Kadın, Söyler ayrılık şarkısını halâ.
Adam, Bodur saatleri çekiştirir - yanındayken kadın - Deniz, maviyi sürme çeker gözlerine. Kadın kaygısız Banar bedenini bu maviliğe. Ağarır gecenin teni küskün saatlere.
Kıraç avuçlarının Meşru yalnızlığını yaşar adam. Gecenin ayazı çekilmiş kınına Üşür kadına çıkan yolları Küf kokar kaldırımları.
Grubun son renkleri de çekilir artık Süpürür yakamozları - üşenmez- Güneş tek tek kondurur alnına öpücükleri Kadın toplar. Adam, Berivanları…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ayrılığa Sessiz Davet... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ayrılığa Sessiz Davet... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
2 ve 3 . ncü satır başlarında ki "adam" sıfatını kullanmadan okuyunuz bir. Bırakın oradaki anlamı okuyucu anlasın şiirin sonunda zeten tanımlama yapıyorsunuz. Bu nacizane olumsuz eleştirim dışında iyi şiir. Müthiş şair mayası var sizde. Yüreğinize sağlık. Şiir okudum.
Bodur saatleri çekiştirir
- yanındayken kadın -
Deniz, maviyi sürme çeker gözlerine.
Kadın kaygısız
Banar bedenini bu maviliğe.
Ağarır gecenin teni küskün saatlere.
Kıraç avuçlarının
Meşru yalnızlığını yaşar adam.
Gecenin ayazı çekilmiş kınına
Üşür kadına çıkan yolları
Küf kokar kaldırımları.
Grubun son renkleri de çekilir artık
Süpürür yakamozları
- üşenmez-
Güneş tek tek kondurur alnına öpücükleri
Kadın toplar.
Adam,
Berivanları…
Gönlünüz şen olsun...