Dün gece çıkageldin bitanem koynunda kır çiçekleri ve içersinde iki gonca gül birisi kırmızı birisi beyaz kırmızısı sen beyazı ben sarıldım hem sana hemde koynundaki çiçeklere kokladım, kokladım doyumsuzca sen kokuyordu tüm çiçekler öptüm, öptüm o bal dudaklarından alev alev yandı içim kor alevler sardı bedenimizi birbirimize karıştık seninle ben sende sen bende kaldın düşlerimde ve uyur uykularımda
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DÜŞLERİMSİN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DÜŞLERİMSİN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
seni görmek imkansız ey sevgili rüyalarım olmasa gelir görürdüm ama yollarıma karyağmasa. gelir görürdün aşılmaz dağlar olmasa. seni görmek imkansız hayellerim olmasa. ÇOK HEMDE ÇOK GÜZELDİ DEGERLİ ŞAİRELİNEVE YÜREGİNE SAĞLIK . BENDE BİRAZCIK EŞLİK ETTİM ŞİİRİNİZE .SAĞLIKLA SEVGİYLE KALINIZ.
kanayanyaramsın tarafından 10/23/2009 11:40:43 AM zamanında düzenlenmiştir.
ya düşlerinde yanındadır ya hayllerinde nedense hiç gitmez sevdiğin yanındaymış gibi konuşursun dertleşirsin anlatırsın hayllerini gelecekteki planlarını düşlerle avunur hayallerlede yaşarsın ama o seni hiç bir zaman duymayacaktır yüreğinize kaleminize sağlık harika dizelerdi saygı ve selamlar...
Hayal etmeyi çok seviyorum, çünkü onlar insanın kendisine ait oluyor, saf,tertemiz,kirlenmemiş, teşekkür ediyorum güzel görüş ve düşüncelerinize saygılarımla efendim
Dün gece çıkageldin bitanem koynunda kır çiçekleri ve içersinde iki gonca gül birisi kırmızı birisi beyaz kırmızısı sen beyazı ben sarıldım hem sana hemde koynundaki çiçeklere kokladım, kokladım doyumsuzca sen kokuyordu tüm çiçekler öptüm, öptüm o bal dudaklarından alev alev yandı içim kor alevler sardı bedenimizi birbirimize karıştık seninle ben sende sen bende kaldın düşlerimde ve uyur uykularımda --------------------------- HASRETİNLE YANDIM BU GECE HASRETİNLE UYKUYA DALDIM DÜN GECE YASTIĞIMA SEN DİYE SARILDIM BU GECE ------------------------------------------------------- ŞİİRİNİZİ OKUYUNCA BENİM BU ŞİİRİM GELDİ AKLIMA YAZMADAN YAPAMADIM . GÜZEL DUYGULAR KUTLARIM KALEMİNİZİ SAYGILAR SELAMLAR.
Düşlerinde ellerini tutmaktan öte ne istedim senden. Karanlıklarımabir avuç güneşinle gelmeni gecenin avuçlarında uyumaktansa avuçiçlerinin arasına kıvrılıp bir cocuk gibi senin yanında gülümsemeyi istedim hep. Gelmeyeceğini bile bile bir yudum sevgini diledim. Çok muistediklerim ? Artık kelimeler anlamsız çaresizliğim ise yapayalnız. Şimdi beni bıraktığın yerde hala seni bekliyorum. Çok şey istemiyorumsenden. Yüreğime yüreğinle dokunmak ılık nefesinden düşüp gülüşlerinden avuçlarına yuvarlanmak..Sadece gözlerinde demlenmiş umutları sesinden duymak kirpiklerinde ıslanmış gözyaşlarınla kanayan yokluğunu yıkamak. Söyle hadi senden istediklerim çok mu sevgili ? Düşlerim oldun artık.