(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
........BİTTİĞİ BELLİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
........BİTTİĞİ BELLİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
her biten aşkın arkasındabıraktığı eser,fırtınadan çıkmış ortam gibidir. o kadar güzel hüzün anlatmışsınız ki şapka çıkarmamak elde değil. elinize ve yüreğinize saglık.kaleminiz daim olsun....
teşekkürler paylaştığınız için......... Akçaya'da benden selamlar,bir kaç yıldır gelemiyorum çok severim Akçay'ı bizlere şair ve bestekarlara ev sahipliği yaptı.tekrar teşekkürler......... sevgilerle................
Arada arayıp hatır sorsa da Hayatımdan çıkıp gittiği belli Birkaç güzel sözle gönül alsa da Kalbinde o aşkın bittiği belli
Anlamak zor değil sevgi dilini El gibi anıyor artık ismimi O güzel günlerin mutlu resmini Albümden çıkarıp attığı belli
Sesinden sesime vuran rüzgârlar Diyor ki “vefa bu” ördüm duvarlar Belli ki bitmiş aşk bitmiş duygular Geçmiş zamanlara kattığı belli
İnsan hisseder sevdiğinin duygularının değişip değişmediğini.Sonuçta değişen duygularla,yüreği böyle hüzünlere bğar.Tebrik ederim değerli şairem.Ahenkli,uyumlu harika dizelerdi.Sevgilerimle.
Anlamak zor değil sevgi dilini El gibi anıyor artık ismimi O güzel günlerin mutlu resmini Albümden çıkarıp attığı belli ..... yani öyle değil mi insan anlıyor ne şekilde olursa olsun sevgi dilini göz nasıl bakarsa baksın dil neler uydurup söylerse söylesin yürek anlıyor olanı biteni... çünkü hüküm yürekte verilmiştir başka kim bilsin ki...
Arada arayıp hatır sorsa da Hayatımdan çıkıp gittiği belli Birkaç güzel sözle gönül alsa da Kalbinde o aşkın bittiği belli
Anlamak zor değil sevgi dilini El gibi anıyor artık ismimi O güzel günlerin mutlu resmini Albümden çıkarıp attığı belli
Sesinden sesime vuran rüzgârlar Diyor ki “vefa bu” ördüm duvarlar Belli ki bitmiş aşk bitmiş duygular Geçmiş zamanlara kattığı belli
Pervin Yetiş ..............SELAMLAR SAYGILAR SAİR DOSTUM BİZ ŞİİR YAZAN YÜREKLER HEPİMİZ AYNI KADERİ PAYLAŞAN İNSANLARIZ SEVERİZ SADIK OLURUZ AMA NANKÖRLER BİZİ BULUR TIPKI BİR KEDİ GİBİ BU DUNYADA EV SAHİBİ BİR KEDİYE EKMEK VERİR SU VERİR ÖTEKİ DÜNYADA İLK DAVA CI OLAN KEDİ OLUR ALLAH HUZURUNDA NANKÖRCE BANA BU EV SAHİBİ HİÇ BAKMADI HİÇ EKMEK VERMEDİ DER NANKÖR KEDİ ....İŞTE BUDA KISA BİR ÖRNEKTİ MALESEF BİZİM SEVDİKLERİMİZ BİR NANKÖR KEDİ GİBİLER AMA YIKACAĞIZ İNŞ EL ELE BU NANKÖRLERİ YAZILARIMILA BAŞLAR YUREĞİMİZDEN HEP BARABER ATACAĞIZ HARİKA BİR SİİR OKUDUM SAYGİLARIMLA AMA ÜZÜLME DOST....YOLDAŞ
Anlamak zor değil sevgi dilini El gibi anıyor artık ismimi O güzel günlerin mutlu resmini Albümden çıkarıp attığı belli --------------------------------------------
...BİTTİĞİ BELLİ......
BESTEKAR OLSAYDIM HANİ ? BENİM ARZUM DAHA DA BELLİ, ŞARKI YAPARDIM BU GÜFTELİKLERİ DOLAŞIRLARDI TEMELLİ, DİLLERDEN DİLLERE VALLAHİ !!!..... SICAK VE LİRİK İŞLENMİŞ HER DÖRTLÜ ÜŞÜYEN RUHUMUN ÜSTÜNÜ ÖRTTÜ ! ŞİİR KENDİSİNİ ADETA İÇİME GÖMDÜ VE GİDİP GELİP BANA YENİDEN DÖNDÜ !..... BİTEN BİR AŞKIN SON HATIRASI HİÇ DE MUTLU DEĞİLDİ MANZARASI İÇİ DOLUYDU HÜZÜN KARASI HİÇ BİR AYRILIĞIN GÜZEL OLMAZ DUASI DİLERİZ BULAŞMAZ KİMSEYE DARISI !!.. ------------------------------------------------ ÇOK HOŞ BİR ŞİİRDİ ! ŞİİR MAYASIYDI SANKİ ?... ŞİİRİN SON SÖZLERİ AYNI BİR HÜZÜN POSASI GİBİ !!???... ----------------------------------------------- TEBRİKLER SİZE !!!! İLHAMLAR DOLSUN YÜREĞİNİZE !!!!...
Onatça tarafından 9/30/2009 4:53:50 PM zamanında düzenlenmiştir.
Türk sanat müziğine bir güfte daha hazır gibi görünüyor.Hele hele hüzzam makamında bestelenirse tadına doyum olmaz bir şarkı olur diye düşünüyorum.Harika bir şiirdi.İçli ve dertli bir yürekten,birikimli bir kalemden dökülen inci taneleri olduğu her mısrasından belli.Bitmeyecek olan sizin yüreğiniz,susmayacak olan kaleminiz diyor başarılar diliyorum değerli şaireye..
Sesinden sesime vuran rüzgârlar Diyor ki “vefa bu” ördüm duvarlar Belli ki bitmiş aşk bitmiş duygular Geçmiş zamanlara kattığı belli değerli şairem final çok güzeldi yüreğinbize saglık kaleminiz varolsun saygılarımla zaralıcan
şiire bakıldığı zaman aşkın bittiyi görülüyor geride yaralı bir kalp bırakılmış hüzünlü dizeler hüzünlü bir şiir yazılanlar şiirde kalsın mutluluklar sizlerle olsun saygılarımla.
Pervin hanım. Bu şiirin sozleri altında ezilmek istemem doğrusu çok ama çok ağır Aşkın kanununu yazanlar yanlış yapmışlar bence arkada kalanlar acı çekerken gidenlerde acı çekmeliler hep kalanlar ezilmese.........................
....................çok güzel bir heceydi şair kardeşim
Son kez görmeye ödeyeceğiniz bedele sınır koyamazken yeni bir başlangıcı ister ama düşünü bile kuramazsınız. Karşınızdaki 'sizsizliği' seçmiştir, size karşılığında 'onsuzluğu' bıraktığını hesap etmeden. Terk ediliyorsunuzdur ve yapabildiğiniz tek şey; hiç birşeydir... ŞİİR YÜREKLİM BAZEN BELLİDİRDE ONSUZLUĞA İTİRAF EDEMEYIZ KUTLARIM GÜZEL MISRALARINI SEVGİYLE KAL................
Arada arayıp hatır sorsa da Hayatımdan çıkıp gittiği belli Birkaç güzel sözle gönül alsa da Kalbinde o aşkın bittiği belli
merhaba güzel insan kutlarım şiirini herşeysiz kal ama aşksız kalma yoksa çok çekilmez oluyor hayat güzelliklerde buluşmak dileğiyle yrek sazınız hiç kırılmasın türkülerle kal
o kadar güzel hüzün anlatmışsınız ki şapka çıkarmamak elde değil.
elinize ve yüreğinize saglık.kaleminiz daim olsun....