(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
elma dersem çık(15) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
elma dersem çık(15) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
**İnsana büyüklük veren şey düşüncedir** Blaise PASCAL
Kutluyorum,bazen saklamanın faydası olduğu düşünülse de bence söylenebilmeli düşünceler her zaman..Doğrular ancak o zaman bulunabilir..Ben de arkadaşların çoğu gibi elma tercihini kullanıyorum..Sevgiyle ve sevdiklerinle kal her zaman..sevgilerimle..
nasılda güzeldi yaa çocukluk. tek derdimiz bedenimizi saklamaktı... çünkü yalan bilmezdik seviyorsak seviyor sevmiyorsak sevmiyor. dürüstçe söylerdik düşüncelerimizi...ya şimdi herkeste bir yarış, yalan bir gövde gösterisi.düşünceler insanın kendilerine bile söyleyemediği, itiraf edemediği kadar saklı içinde. artık insanlar kendi kendine bile diyomuyor sobe...şiir kısa ama düşündürdüklerine bay yaaa!...yüreğine sağlık...
elma elma sobeeeee..)Çocukluğumu yaşadım bir an.Bez hala çocuk ruhluyum yaşlar ilerlemiş olsada,yeterki içimizdeki o cocuğu hiç öldürmeyelim.Paylaşımına teşekkürler.
Saklanacak şeyler çoğalıyor aynı paralellikte kalabalıklaşırken dünya...
Düşündürücü, sanırım bir zaman sonra içinden çıkılmayacak bir hal alacak...
Tebrik selam ve saygıyla...