(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİSİKLET şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİSİKLET şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kutlarım sevgili Ahmet bu yalancılığın pedalini büyüdükçe çevirmeyi öğrendik sanırım çocukken beceremediğimiz ve iyi ki de becerememiş olduğumuz şeylerden biriymiş ufak tefek çocuksu yalanları dayak yeme korkusuyla söylenenleri saymazsak ki o zamanlarda söylerken dahi anlaşılacak diye kıpkırmızı olurduk şimdilerde bakıyorum bırak utanmayı korkuyu neredeyse anlayamadığımız için sizler suçlusunuz ne aptalsınız demeye getirecek gibi bakan yüzler peydah oldu bol miktarda.. Yüreğine sağlık sevgiyle ve sevdiklerinle kal her zaman sevgilerimle...
Pedal çeviren,dolap çeviren, bel kıvıran,laf kıvıran,yalan kıvıran o kadar çok ki günümüzde.Artık dost dosta kıvırır olmuş.Neyse uzatmıyayım fazla... Çok anlamlı ve güzeldi yine dost.Yüreğine sağlık. Selam ve Saygımla....
Çevir Filmi
Hatta zamanı
Büyüdün artık
Nasıl beceriyorlar
Demiştin ya
Büyüdün artık
Tebrik ediyorum.Beğendim.Selamlar