(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
okeye dönüyorum şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
okeye dönüyorum şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ne mutlu ki masalarda taş ayıklamak yerine bilgisayar başında sesli düşünüyor, bilemediklerimi araştırıyorum... buralardaki arkadaşlar da öyledir biliyorum...
yorumunuz da çok hoştu.... AB elimize düşseydi hani, atlarımızın nallarından çıkan şimşeklere dayanabilir miydi? en zor şartlarda neler başarmadık? şimdi neden olmsın? memleketimin başına atlarını ayda sulayıp gelen yiğitlerin olması temennim ve dualarımdır...
Eskiden taş devriydi sevgili dost devirleri sıralarsan şimdi ise yontulmadık taş devrindeyiz sanarsın..Yüreğine sağlık sevgiyle ve sevdiklerinle kal her zaman sevgilerimle..
Önce elindeki çiçeği gösterseydin keşke sevgili kardeşim.Acizane tebrik ederim. Her şeye rağmen hayatı okeye benzeteceksek elinden okeylerin (sevdiklerin) ve çiçeğin (kalemin) hiç eksik olmasın. Selam ve saygılarım ile...
dumanınızla selam istiyorum.....