hesabımı verdim umudum büyük şimdi şehrin tüm sarhoşları arkamdan şarkı söyler ne diye istasyonlarda yatayım, gece vakti kalabalık caddelerde uzun gezintilere çıkayım elimde aşk şarabı canım değil adım çıksın
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AŞK ŞARABI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AŞK ŞARABI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
canım değil adım çıksın demiş şair.evet aslında.değmeyen için can vermeye yazık..değmeyen biri için ne diye canımıza kastımız olsun değil mi...sevgiler güzel paylaşım için...
Aşk şarabı acı geldi içem dedim içemedim Yar dudağı baldan tatlı geçem dedim geçemedim Kimi gün özlem inletti kimi gün dertler söyletti Şu dağların üzerinden uçam dedim uçamadım.... KIRIK MARPUÇ KİTABIMDAN 2007...
Çok güzeldi şair AŞK ŞARABI deyince benim de bu şiirim aklıma geldi paylaşmak istedim.
SAYGILAR...
ferah çetin tarafından 9/26/2009 8:57:50 PM zamanında düzenlenmiştir.
ferah çetin tarafından 9/26/2009 9:28:00 PM zamanında düzenlenmiştir.
hesabımı verdim umudum büyük şimdi şehrin tüm sarhoşları arkamdan şarkı söyler ne diye istasyonlarda yatayım, gece vakti kalabalık caddelerde uzun gezintilere çıkayım elimde aşk şarabı canım değil adım çıksın..
Adı çıksın ne yazar. Gönülden bir istemse sahilde dalgalarla yarenlik et sabahın ilk ışıklarına kadar. Balıkesirden Çanakkaleye sevgilerimle....
bestekar10 tarafından 9/26/2009 8:15:03 PM zamanında düzenlenmiştir.