(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DE/ŞİFRE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DE/ŞİFRE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
şaşkın bakışlarla bu şiiri okuyan kadın,, sen söyle..
üç yanlış bir doğruyu götürür mü üç kere adını ekmek niyetine andığım ter ve parfüm karşımı koltukaltların kavanozdaki aşkı diriltir mi.?
Çok güzel bir şiirdi..Tebrik ederim...Üç yanlış bir doğruyu götürüyor ne yazık ki..Hep yapıyor bu yanlışı!Ve geriye koskoca bir ''hiç'' kalıyor sadece..Tek doğruda gidince..Durum vahim işte..Saygı ve selamlarımla.
konuştuğumuzu ispatlayamazsak eğer kar adamı,, adam kadını,, kadın asaletini yitirecek,, sorunsuz.. //////////////////////////////// Eğer konuşulanlar ispatlanamıyorsa iki kişi arasında geçmiştir Şaşkın adam Önemli olan da doğruların başkalarına ispatlanması olmaması gerekir ki o iki kişi tüm doğruların gerçekliğini biliyorlardır. İspat insanın kendi vicdanına olmalıdır. ////////////////////////////////////////////////////// bile bile lades deriz bile bile tekrarlarız her akşamüstü bir filmin fragmanlarında izleriz yaşadığımız sıradanlığı,, reklamlardan önce.. //////////////////////////////////// Kişinin kendi gözünden düşmesi filmin fragmanlarında izleyenlerin gözünden düşmesinden daha kötüdür. şaşkın bakışlarla bu şiiri okuyan kadın,, sen söyle..
üç yanlış bir doğruyu götürür mü üç kere adını ekmek niyetine andığım ter ve parfüm karşımı koltukaltların kavanozdaki aşkı diriltir mi.?
/////////////////////////////////////// İki yanlıştan da bir doğru çıkar mı? Her ne kadar üç yanlış bir doğruyu götürmese de Terazi bir ölçüyse eğer üç yanlış daha ağır çekmez mi? Aşk var ise zaten diriltmeye ne gerek Yok sa üstüne sela gerek... /////////////////////////////////////// konuştuğumuzu ispatlayamazsak eğer polisler bizi götürecek,, bir bilinmeze yol alacak,, yalancıya çıkan adımız,, ellerimizi kirletmeden,, ne garip.. //////////////////////////////////////// Kuştan korkan darı ekmez be şaşkın adam Ellerin kiri hiç kalmaz mı ki yüreği kirli olmanın yanında...
Garip bir yorum dimi Şaşkın adam?
İşte bazan böyle doğaçlamalarda çıkabiliyor...Ne Garip!!!
Saygılarımla...
ferah çetin tarafından 10/6/2009 4:05:05 PM zamanında düzenlenmiştir.