Sevgi ile başlarız işe, Manalar yükleriz gidişe, İnsan görünüşlü yaratıklar var, Dünyaları insana eder dar, İlk duyguları kaybolmaya başlayınca, Sihirli dakikaların kaybolur büyüsü...
Umutsuz olmak yakışmaz bizlere, Bu benden nasihat olsun sizlere, Can yakarsan, yakarlar canını, Kan emersen, emerler kanını, Ak ile kara arasında yoktur fark, Kara sevindirir karanlığı, Aydınlar ise barındırır aydınnlığı, En ufak sorunda hemen etme çark...
Çok gördük laf üreten, Çıkarı için göz kırmadan tüketen, Saldırıken iyidir başkasına, Sırmalar yazdırır şapkasına, Zevk ile alır hakketmdiğini, Bırakmaz başkasına hak, Yakalanmaz ise kendini sayar asil...
Koyun gibi yaşayan ot yer, İnsan ancak adam olana verir hak, Bak kendi yaptıklarına, İhanet etme kutsal taptıklarına, Kullanma insan ile yaradanı, Kalbinde olanı ser varsa yüreğin, Bu konuların hesabı pek yakın, Yalan ile yalancının her anından sakın, Tabii ki içinde varsa azıcık insanlık!..
Sevgi yücedir en yükseklerde gezer, Temiz yürek taşıyan bunu hemen hisseder, İster vaiz, ister ol caiz, Kırpıntısı dahi var ise içinde, Hesabını ödersin bir gün, Ödemedin diye sevinme, Sende doğacak nesil öder acıyı, unutma, Adam isen sakın riyakarın kolundan tutma, Verseler dahi dünyaları bir çırpıda!..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Nefretin Ötesi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Nefretin Ötesi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevgi ile başlarız işe, Manalar yükleriz gidişe, İnsan görünüşlü yaratıklar var, Dünyaları insana eder dar, İlk duyguları kaybolmaya başlayınca, Sihirli dakikaların kaybolur büyüsü
çok anlamlı ve doğru sözleriniz her kelimesi ayrı bir anlam taşıyor yüreğiniz kaleminiz daim olsun saygı ve selamlar...