Puslu bir geleceğin eşiğinde sensizliğim.. Çok olmadı arkamdan iten elin gözden kayboluşu. Zaman geçerken kirpiklerinin arasından, Ne çok olmuş oysa ki doğduğum yerden kovuluşum..
Sen zorunda kalırken hayatın, Ben umurundan geçmiş/im, z/amansız...
Yüreğinin kıvamın da kahvemi yudumlarken,seyrederim. Penceremden,ipini koparmışçasına başı boş akıp giden zamanı. Gözümün yaşlarını penceremden süzülen yağmur damlaları zannederken, Yüreğimin buğusuna seni yazdım,noktası gözlerin...
Hıçkırıklarım çarparken taş duvarlara, Yokluğun voltalar yüreğimin avlusunda. Dumanı tüten yalnızlığım boylu boyunca uzanmış yatağa, Çorak dudaklarda titreyen sevda sözcükleri,silik suretine saplanmış gözler. Kapanmaz..Düşmeyen yaşlardan paslanan göz kapakları...
Geçmek bilmez cinnet saatlerinde, Ruhuma ecel,bedene düşen yokluğun... Olabildiğince ağarlığıyla yıkılmış üzerime, Yalnızlığım...
Hayallerimi astım kapının arkasına,ha kapandı ha kapanacak. Penceremin altında cıvıldayan düş beyazı güller,soldu solacak...
Benim gördüğümü sen duy,senin dokunduğunu ben hissedeyim istedim.. Ama; Sen ayrılığı gördün,ben vedayı işittim. Sen el/e dokundun,ben ihaneti hissettim...
Sırra kadem bastı AŞK, Hüzün kapımda en arsız alacaklı.
“Hiç unutmam birgün” diye başlayan cümlelerini duyar gibiyim şimdiden. Alacakaranlık masallara özneyim artık,öyle ya, Yüzünde buruk bir tebessüm,dilin sürçer kimi zaman. Bilirim,benden öncekilere yazılan düş bozumu hikayeleri.
Şehrimin,ihanet kokan tenha sokaklarına kurulan darağacı ymış sevda dedikleri. O ağaç,bana da dar geldi... Dikişleri Can kırıklarından kundağa sardılar içimdeki çocuğu, Yüreği nasırlı,yalancı sevda masallarından asi ninnilerle, Zamanın beşiğine yatırıldı,öfkesi büyüsün diye...
Düş peşindeyken düş/tüm peşine, Dudağından içtiğim yeminler düğümlendi nefesim de. Bilirim kabullenmek gerek yokluğunu, Vurmuşken son kez yüreğimin gam teline...
Öperim CAN; Yüreğinin en saklı yerinden, Kokusunda cennet saklı teninden, Bana ruhumu üfleyen nefesinden...
Ve nefesinde saklanmış başı bozuk firari yalnızlığım ruhumun gölgesi yeniden...!!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
FİRARİ YALNIZLIK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
FİRARİ YALNIZLIK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Puslu bir geleceğin eşiğinde sensizliğim.. Çok olmadı arkamdan iten elin gözden kayboluşu. Zaman geçerken kirpiklerinin arasından, Ne çok olmuş oysa ki doğduğum yerden kovul
Düş peşindeyken düş/tüm peşine, Dudağından içtiğim yeminler düğümlendi nefesim de. Bilirim kabullenmek gerek yokluğunu, Vurmuşken son kez yüreğimin gam teline...
Hüzünler olsa bile,hissettiren ve çok güzel bir şiirdi.Tebrik ederim.Saygılarımla..
Puslu bir geleceğin eşiğinde sensizliğim.. Çok olmadı arkamdan iten elin gözden kayboluşu. Zaman geçerken kirpiklerinin arasından, Ne çok olmuş oysa ki doğduğum yerden kovuluşum.. ,,,,,,,,,,,,,,,,,,, çok güzel olmuş yüğinize sağlık..
çok sevdim okudum
sevgiler sana
ve bir daha saklanma