alabildiğine almış yürümüş başını bir yanda işsizlik bir yanda pahalılık binlerce işçi konulmuşken kapı önlerine ve gecekonduları yıkılmış umutları çamura saplanmış çırılçıplak çocuklar her gün yanmakta bir ana yüreği bir babavatan sağolsun diyor yere bakıyor gözyaşları kadınlarımızın bebeler korkulu bakışlarda bebeler öksüz bebeler yetim kalmakta ama birde, birde öteki yüzü var madalyonun bir eli yağda bir eli balda yönetenler yokluk yok,işsizlik yok son model otomobillerdeyiz semt pazarları değil plazalardayız alışverişte ekmek toplayan çocuklar bizim, bizim çöplüklerde çarşıya pazara çıkamazken memur,işçi emekli ve pazar artığında azık toplayanlar biziz reklamlarda iftar sofraları boy boy hani kuş sütü eksik pastırmalar sucuklar ithal arap hurmaları hemde sevabı en bol olanından bizler kedinin hani ciğere baktığı gibi bakıyoruz böyle bir bayram var önümüzde kutlanacak benim içime sinmiyor bu bayram eğer böyle kutlanacaksa böyle kutlanacaksa bu bayram bayramınız kutlu olsun
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KUTLANACAKSA EĞER şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KUTLANACAKSA EĞER şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
böyle bir bayram var önümüzde kutlanacak benim içime sinmiyor bu bayram eğer böyle kutlanacaksa böyle kutlanacaksa bu bayram bayramınız kutlu olsun
Parmak basılması gereken toplumsal bir konuya değinmişsiniz ve çokda güzel dile getirmişsiniz.yüreğinize sağlık Bir tarafta açlıkla sefalet içinde yaşayanlar yarınından ümitsiz mutsuz geleceğe karamsar bakanlar.Diğer tarafta mutlu azınlık toplumsal dayanışmanın sağlanması için adaletli gelir dağılımı uygulanmalı uluslar arası çalışma örgütünün sözleşmesine uygun grevli toplu sözleşmeli sendikal hakları verilmeli, çalışanların ekonomik ve sosyal haklarını garintileyen Avrupa sosyal Şartı neden çekincelerle yürürlüğe giriyor.Bunlar düzeltilmeli işsizliğin yoksulluğun önüne geçilmeli. DUyarlı davranarak böyle anlamlı güzel şiiri ve yazan yüreği kutlarım selamlar saygılar....
Evet bende yorumlara katılıyorum.Gerçeklerin en güzel anlatımı. Belki duyuramıyoruz ama farkındalığımızın da farkında olmalarına elbet bir gün yarayacak bu dizeler. Yeterki biz yorulmayalım yazmaktan. Kalemine sağlık.
çok haklısınız o kadar güzel bir konuyu şiirinizde işlemişsiniz ki hak vermemek elde değil yoksulluk çaresizlik yüreğindeki acıyı yüzündeki gülümsemeyle yok etmeye çalışan çaresiz insanlar bayramda belkide çocuklarına şeker bile alamayan umudunu yitirmiş anne babalar yavrusu üzülmesin diye gözyaşlarını saklayan nice insanlarımız çok güzeldi teşekkür ederim yürek kalemniz daim olsun saygı ve selamlar.
ÇOK GÜZEL DİZELERDİ ,KANAYAN YARAMIZI ANLATIYORSUNUZ ŞİİRİNİZDE AMA NE YAZIK Kİ DUYURAMIYORUZ SESİMİZİ ÇARESİZ KALMIŞIZ , İŞÇİ VE EMEKÇİ OLARAK,SELAMLAR SEVGİLER ÇAMLIGİL HAYIRLI BAYRAMLAR.
ÇOK ÇOK GÜZEL BİR ŞİİR HALKIMIZIN PERİŞAN HALİNİ EN GÜZEL ŞEKİLDE DİLE GETİRMİŞİNİZ DEGERLİ ŞAİREM. ELİNE VE YÜREGİNE SAGLIK DUYARLI VE DUYGUSAL İNSAN. SİZİNDE BAYRAMINIZ KUTLU OLSUN.
Ortak düşüncelerimizi ne de güzel yazıvermişsiniz. Dilerim duyarlar yönetenler...