(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
*** NERDELER *** şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
*** NERDELER *** şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Söz yürekten çıkarsa yüreğe,dileden çıkarsa sadece kulağa gider,Yüreğinize sağlık kutlarım sizi sevgili şaire can diyenlerinizin yürekten olmasını diler saygılarımı sunarım
Gözlerim ufukta dilim duada Nöbet tutarım gurbet yolunda Vatan bayrak can damarımda Uğrunda ölmek varsa ölürüm bu yolda
Gitmek dönmek kadar zor olsada Zor olan yoktur türkte aslında Bir değilde bin canım olsa Yinede ölürüm hak yolunda
Kanım da helaldir canımda Gözlerim kapanacaksa bu uğurda Vatanım milletim korduğumsa Bir değil bin defa ölürüm bu uğurda .....yüreğinize dilinize sağlık sorunuza cevap olarak kabul edin kendi dizelerimi serptim sayfanıza sevgiler saygılar
kısa,öz ve oldukça anlamlı...lakin nerdeler diye sormamak lazım yanımızda değilse hiç olmamıslar... hatta duygularını sahtelik üzerine kurmuş insanlardan kurtulduk diye birde Tanrı'ya şükretmek lazım:) tebrik ve sevgilerimle...
Esra Tekinn tarafından 9/19/2009 5:40:43 AM zamanında düzenlenmiştir.
evet, kurtulduk..! oh be dünya varmış..! ne bu yaaa hep onu düşün, hep onu hatırla, hep aklında o olsun...olmaz.. olmaz....! kendimize gelmeliyiz... güzel yorum için çok teşekkür ederim... bayramınız kutlu olsun...nice güzel bayramlara....
onlarmı gelmediler,yoksa bizemi görünmediler ? oysa gidenlere kurmuştum tüm zamanlarımı...süre kişilikler ile orantılı ilerlerken hareket noktası bilinmeyen çıpası kırık bir sandala yüklemiştim umutlarımı...
yan dedin yandım ey can bir canım vardı aldın başka canım yokki benim kaç canın var söyle kurbandır hepsine özge canım yan dedin yandım ey zalım yüreğimde közüm yandı uğruna yanan özegcanımdı gör be ey zalım çok güzeldi gül yüreğin solmasın cannnn...
yan dedin yandım ey can bir canım vardı aldın başka canım yokki vereyim kaç canın var söyle kurbandır bu özgecan yan dedin yandım zalım özüm yandı yüreğimde közüm yandı uğruna yanan özge candı gör be zalım
evet,sevgili babidim kaçmış... n'olacak gıcık ya ondan... kaçarken umarım bir çalıya takılıp düşer.. şaka şaka... gidenin yolu açık olsun...sevgilerimle...
(YANMAK SÖZDE DEĞİL ÖZDE OLUR) akıcı ve gönül yakıcı, bir o kadar da " dost söyler acı " olmuş, teşekkürler bacı...tebrikler, sevgi ve saygımla, selamlar...
rica ederim efendim,sevgi ve saygımla,şiirime az önce bir hikâyesini ekledim lütfen okur musunuz; teşekkürler,sevgi ve saygımla,selamlar.. not: ayrıca sizi benim 438 üyeli şiir siteme de davet ediyorum:
Bence de öz de olmalı söz de değil.Seni seviyorum demeler çok kolay olmamalı o cümleyi çok çok düşünerek yürek sesiyle söylemeli seven ve sevilen yürekler.
nerdelermi zoru görünce kkaçmış işi bitince gitmişlerdir.yada büyük ihtiimalle seni ateşe atıp birde gecmiş karşına seyrediyorlardır.başka nerde olacaklarki yanında olmadıkca.....güzel bir soru ve çok güzel bir soruz tarzıydı. kısa ama güzeldi efendim..tebrik ve saygımla
Sanırım anlık yazdınız yazdıklarınızı, okununca ana temayı kapıyosunuz hemen de ? Yazdıklarınızın üstünde konuşulmaya değer bence, açmamız mümkünmü'dür efendim . Söz bu olmalı, öz'de olanlaramı sesleniyorsunuz, ve neden bu seslenişiniz ?
Eleştirimi kaale almadığınız durumu da göz önünde tutarak saygılarımı sunuyorum efendim ...
evet, anlık yazdım.. tüm eleştirelere açığım... ama bu sesleniş neden dir? öyle geldi içimden...anlık ya hanii...! kime olduğunu düşünemeden bir anda olup bitti....
____( ! ) ( ? )
bana yorum yazma nezaketinde bulunduğunuz için çok teşekkür ederim... ziyarete her zaman beklerim,efendim...