Okundukça gönülleri bir coşku alır, Şiir bu güzelliğin gerçek adıdır...
Şiiri Değerlendirin
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ŞİİR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ŞİİR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiir; içteki sessizliğin sesidir ve dışarı akınca susamışlığı giderir. Duygu ve düşüncelerin doğaüstü güçleri vardır ve bunlar işte böyle şiir, hikaye, roman gibi okurla buluştuğunda yazan ve okuyan kendini huzurlu hisseder.
Şiir gönül duygularıdır sevgidir aşktır insanlıktır merhamettir ilahi kudretle buluşmaktır feyz almaktır vatan ve millet sevgisidir topraktır aydır güneştir ve her türlü nimettir.O çiçektir kuştur su dur havadır şiirsiz yaşamaksa çöl kumlarında kavrulmak gibidir ben tabiki bunları bu duyguları yaşayan ve yaşatanlara yazdım.Şairin güzel dizelerini kutluyorum.Yunus diyarından selamlar.
kitabi bir söyleme..nasihat ya da ahkam kesiş doğrudur sözün özü..genelde aşıklar gülden gül dererler gülizardan tek güle giderler..keyifli bir şiirdi..
yazmak geçtiğin yolda iz bırakmaktır..şiirin izi ise derin olur..
Seviyorsan , Gönlünde bir tek gül, gülizar olur.. ==============================
Ararken seni gökte, Hak Teala nasip etti, Bir bahçede buldum ya, Güneş gibi ısın yetti. Hakikat-ı zamanda, sevgiyle dolu paketti, Adını gördüm orda, Berk-i güldedir gülşen’in. HakanKURTARAN-18.09.2009 Yüreğinize sağlık.Çok güzeldi Şaire.