(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yaşat Beni şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yaşat Beni şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
yine bir akvaryuma dalıp çıktım..tertemiz berrak bir suda renk renk çakıl taşlarıyla selamlaştım. dünya güzel, yaşamak ne hoş bu sayfada..der gibi şair..sevgiyi sevgice anlatan dupduru..
korkmadan acıma nedir bilmeden kanat sulat bedenimi dokunuşlarınla
öpücüklerinle yaşat yaşatmaya çalış aşka susamış ruhumu bir ömür boyu
--------------------------------
içimdeki bütün kelebek kanatlarını yüreğine üflediim biliyorsun kısacık yaşamlarıyla hayatı en güzel anlatan varlıklardır onlar... bir kelebek cesaretiyle bir kelebek sevinciyle yaşatacağım hayatı sana...
herkesin önünde duran duvarlar senin arkanda olacak korkmadan dayayacaksın sırtını başı dik yürüyeceksin bana bize düşlerimize...
hadi gel... anlatayım sana eylül fırtınadır buralarda üşürüm ... hadi gel ... anlatayım sana... hayatın nasılda sen olduğunu...
tam tamına
dal
kal
derinliğime
öyle ürkek
öyle korkak
dokunma bana
korkmadan
acıma nedir bilmeden
kanat
sulat bedenimi
can kat canıma dokunuşlarınla
öpücüklerinle
yaşat
yaşatmaya çalış
aşka susamış ruhumu
bir ömür boyu
yok olamaz böyle bir anlatım....başka bir dünyadan mı geldiniz...saygım daim.....