"Seni kaybetmek korkusunun Bendeki karşılığını Sen bilemezsin"
seni kırıp üzmemek için en önemlisi küsüp gitmeyesin diye hayatımdan cümleleri nasıl cımbızla ayıkladığımı geceleri başımı yastığa koyduğumda kurduğum hayallerin içinde ki seni gözlerim sana her baktığında yada sesini her duyduğumda kalbimin nasıl delice çarptığını senin için açtığım kapıları uğrunda kaybettiklerimi beni benden alan içimde ki seni varlığının beni nasıl tamamladığını yokluğunda çektiğim acıları hiç birini bilmezsin.
bilmeyeceksin de seni ne çok sevdiğimi hiçbir zaman bilmeyeceksin…(SHR)
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİLEMEZSİN... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİLEMEZSİN... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sesini her duyduğumda kalbimin nasıl delice çarptığını senin için açtığım kapıları uğrunda kaybettiklerimi beni benden alan içimde ki seni varlığının beni nasıl tamamladığını yokluğunda çektiğim acıları hiç birini bilmezsin.
bilmeyeceksin de seni ne çok sevdiğimi hiçbir zaman bilmeyeceksin
Bilmeden sevmek zor,sevmeye devam et şair,sevmek güzeldir her ne kadar bilmesede...tebrik ederim güzel şiirdi..
nasıl delice çarptığını
senin için açtığım kapıları
uğrunda kaybettiklerimi
beni benden alan içimde ki seni
varlığının beni nasıl tamamladığını
yokluğunda çektiğim acıları
hiç birini
bilmezsin.
bilmeyeceksin de
seni ne çok sevdiğimi
hiçbir zaman bilmeyeceksin
Bilmeden sevmek zor,sevmeye devam et şair,sevmek güzeldir her ne kadar bilmesede...tebrik ederim güzel şiirdi..