Belki üfleyemedin mumlarını Beyaz kremalı kocaman bir pastan olmadı Olmadığı içinde Yazılamadı iyi ki doğdun dileği Kesemedin bir dilim Tadamadın Tattıramadın Hiç kimselere…
Bugün senin doğum günün…
Neler neler yaşadın geçen yıllarda Kim bilir.. Nasıl hüzünler birikti o kocaman çocuksu kalbine “Niye doğdum ki ben” diye her söylendiğinde Nasıl doldu gözlerin Zaman zaman isyanda ettin “Hay ben bu hayatın …” diye dilene gelen küfürlerin Hiç birini geri çevirmedin…
Bugün senin doğum günün…
Hiç yapmadığın bir şey yap Ve bir dilek tut… Unut hayatındaki herkesi Bırak başkalarını düşünmeyi Anlıkta olsa Sadece kendin için Tek bir dilek tut…
Bugün senin doğum günün…
Hiçbir düşünü erteleme bu yeni yaşında Biz durmak istesekte hayat durmaz Sakın unutma…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KUTLU OLSUN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KUTLU OLSUN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bunlar ne güzel dilekler böyle. kutluyorum günün anlam ve önemine ait olan bu güzel şiirini... ben de doğum günü sahibinin doğum gününü bir de buradan kutluyorum:)..sevgilerimle...
doğumgünün kutlu olsun mutlu ol senelerce, sana boncuktan kuş yaptım konacak pencerene...
her yeni yaş bizi ölüme bir parça daha yaklaştırırken, nasıl da seviniyoruz değil mi yeni bir başlalangıç diye...hepimizin yeni umutları, yeni beklentileri ve hayaleri var ondan belki de.. çok cici bir şiir olmuş. içten, sıcacık ve herkesin kendinden birşeyler bulabileceği kadar güzel. kutluyorum sehercim güzel gören yüreğini.
tekrardan kutlu olsun! diyeyim doğumgünü çocuğuna. gözlerini kapayıp ne dilemişse gerçekleşir umarım bu özel gününde...
seni çok seviyorum. ama benim doğumgünümde bana şiir yazmadığın için seni kınıyorum:(
:) öptüm hade...
aysegulguncan tarafından 12/18/2009 10:47:40 AM zamanında düzenlenmiştir.
Zamana karşı koyamadığımız anların biriktirdiği yıllar farklı şeylerİ getiriyor....Hep daha iyisi için ,hep daha güzeli için derken gideni yakamamak da hayal oluyo....Aslında bir ucunda tutulabilse gerisi gelece de...işte orda , o ince noktayı yakalayana kadar bir bakmışız ömür gitmiş...