(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Aşk Nedir Bilir Misin? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Aşk Nedir Bilir Misin? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
AŞKI ANLATMAYA YETMEz KI MISRALAR ÇOK ŞEYDIR AŞK HERŞEYDIR AŞK,HERŞEYE RAĞMENDIR AŞK........ Milyonlarca insanın Aşk'ı istatistik..Benim'ki istisna'dır)))))
YASEMİN ÇİÇEKLERİ BIRAKTIM GÜZEL DİZELERİNİZİN ARASINA EN CİCİSİNDEN AK DUVAKLI UMUTLAR, GERÇEK SEVDALAR GİBİ BEBEK GÜLÜŞLERİMİDE KATTIM. MİSLER GİBİ KOKSUNLAR YASEMİNLER, BENDEN SONRA SAYFANA UĞRAYANLAR ANLASINLAR Kİ BİR GARİP SEVDA MİLİTANI YASEMİN GEÇMİŞ BURADAN, BİR DAHAKİ GELİŞİME KADAR İYİ BAK EMİ ONLARA ÇOK ÇABUK SOLARLAR,SOLDURMA.........
Tariflerin eksik kaldığı şiirlere adamaktır kendini aşk.. Her şiirde yeni bir tanım bulmak Ve hiç bitmeyen şiirlere müptela olmaktır Aşk ancak şairlere haktır...
Aşk çaldım mısralardan Şimdilik gidiyorum Saygımla...
aşk mesafe uzak bile olsa sevdiği için yanıp tutuşmak gündüzleri geceleri birbirine karıştırmak sevgili akla kalbe hitap ediyor diye
aşk nedir bilir misin?
aşk yalnızlık kokan hecelerde yarin sesine özlem duymak düşünmek onu uyumamak sabahlara dek o mutlu olsun diye
aşk nedir bilir misin?
aşk tanım getirmeden ondan başka bir duygu hissetmeden onu yaşamak onu aşmaktır yarınlara ona varmak için ....................................
ben bilirim aşkın en katı halini kalp kırmakdan zevk alır...
ben bilirim aşkın en sıvı halini cıvık cıvık bulaş bulaş...
ben bilirim aşkın gaz halini uçup gider ansızın avuçlarından
ben bilirim aşkın en buz halini kendini sıcak zanneder ama buz gibidir
dilerim hayal ettiğin gibi bir aşk yaşarsın... şiir tadında... içinde hasretler olmayan imkansızlık denizinde boğulmayan ya biterse diye kuşku duymadığın bir AŞK...
seni görür görmez her şeyi unutup bakışlarına duruşlarına odaklanmaktır yürekten içten
aslında aşk
gittiğin yerde seni yar diye bilmek üst üste dizilmiş binaları alta alta sıralanmış ufukları yaşama kelama o yani sen diye sarılmaktır aşk
aslında aşk
içinden kopanı seni hissede hissede sevgili için dışarıya yansıtıp senin için kah güneş olup üzerine doğmak kah yağmur olup sevgiden yana kalbini boğmaktır habire
aslında aşk
seni seviyorum deyip öylece yaşamak öylece kalmaktır ne olursa olsun
......................................... MESELCİ 9 Eylül 2009,,,14.43 Mardin
önce gözlerini gördü, bakılası, ışık saçan, sıcak... sonra ellerini, tutulası sevecen, yumuşak... yüreğini hissetti günlerden bir gün, sevilesi, insan gibi insan... sonrası anlatılası değil, yaşandı dolu dizgin... aşk...
NURSEN ATEŞ 04.07.2009 KIZILTOPRAK
İŞTE BÖYLE BİR ŞEYDİR AŞK...NEDENSİZ ...NİÇİNSİZ...SADECE YAŞANIR...ANLATILAMAZ...
GÖNÜLDEN KUTLUYORUM SN. MESELCİ...O KADAR GÜZEL Kİ...HOŞ GÖRÜNÜZE SIĞINDIM VE KENDİ DİZELERİMİ EKLEMEDEN EDEMEDİM...SEVGİYLE KALIN...
HERŞEYDIR AŞK,HERŞEYE RAĞMENDIR AŞK........
Milyonlarca insanın Aşk'ı istatistik..Benim'ki istisna'dır)))))
kutlarım...............güzel mısralarınızı.................
YASEMİN ÇİÇEKLERİ BIRAKTIM GÜZEL DİZELERİNİZİN ARASINA EN CİCİSİNDEN
AK DUVAKLI UMUTLAR, GERÇEK SEVDALAR GİBİ BEBEK GÜLÜŞLERİMİDE KATTIM.
MİSLER GİBİ KOKSUNLAR YASEMİNLER, BENDEN SONRA SAYFANA UĞRAYANLAR ANLASINLAR Kİ
BİR GARİP SEVDA MİLİTANI YASEMİN GEÇMİŞ BURADAN,
BİR DAHAKİ GELİŞİME KADAR İYİ BAK EMİ ONLARA ÇOK ÇABUK SOLARLAR,SOLDURMA.........