Terk-i Diyar
Nedendir bilinmez, bülbülün meyli
Onca çiçek varken bir güle düşer Akşamın hüznünü paylaşan çok ya Seherdeki matem bülbüle düşer Haklı sabır diye zillete dalar İhanet vefayı tutup paralar Isırgan, hayânın yüzünü yalar Boynu bükük durmak, sümbüle düşer Bir acaib hal var esrarlı karda Dirilir bedenler tekrar baharda Zülüfler havayı karartırlar da Yağmuru yağdırmak kahküle düşer Kays’ın muhabbeti sığmaz destana Züleyha’nın hırsı zarar fistana Hepsi gelir gider bağa, bostana Çölü aşmak yine Düldül’e düşer Sevdanın postunda kalmadı ehil Hisler şahsiyetçi, rüyalar sefil Toplumun içinde kaybolur katil Terk-i diyar etmek maktüle düşer Siteden üyeligi iptal edilen Hünkar DAĞLI abime anlayan anlamıştır. Selam ve sevgi ile |
Hem şiirlerin içini boşaltıp kendisine sorduğumuz "Şiirlerin içini neden boşalttınız" sorusuna cevap vermeyip günlerce sonra gelen mesaj aşağıdadır.
Gönderen:HünkarDağlı Alıcı:ANSIZIN 5/9/2007 10:41:28 PM
içi boş şiirler
başlıkları olmayan ve içleri boş olan şeyler "şiir listesi" olarak sitedeyken siz orda konu mankeni olarak mı duruyorsunuz?
Bende kendisine doğru söylüyorsunuz üyeliğinizi iptal ettim diyip üyeliğini iptal ettim.
He bundan sonra iletişime gelen mesajı ve mail kutuma gelen mesajı bulamadım keşke bulupta yayınlayabilseydim. Terbiyesizce iletişim mesajlarından sonra üyeliği banlanmıştır. Tabi üyeliğinin banlanmasından hızını alamayan Hünkar Dağlı E-mail ile hakaretlerine devam etti. E kusura bakmayın ama biz şamar oğlanı değiliz. Hem suçlu hem güçlü diye buna derler.
Şimdi benim sormak istediğim bir kaç şey var
* Üstünüze vazife olmayan şeyleri ulu orta yazmanın ne anlamı var?
* Size bu konuda kimse soru sormazken bu tür açıklama yapmayı neden uygun gördünüz ?
Üstelik haksızlık olsaydı inanıyorum ki en başta siz giderdiniz bu siteden. Amacınız destek çıkmak ise yanlışa destek çıkmayın. Zaten doğru insanı biz burada tutmak için elimzden geleni yaparız.
Ben anladım sizi ;) Üyeliğiniz iptal edilmiştir. Nedeni ise yukarıda yazdığım iki madde. Haksızlığı savunacak yapıda insanları bu sitede istemiyoruz. Bu site insanların kendilerini tatmin edeceği site değildir. Sevgili Hünkar Dağlı'ya ait Grup ve grup çalışmaları başka yerde sergileyebilirsiniz. Burası size uygun bir yer değil. Şiir yazıp şiirlerinin içini hiç bir neden bildirmeden silmek bırakın bizi şiirinize yorum yapan insanlara yapılan bir hakarettir. Geçerli neden ile şiirlerini sildiğimiz üyeler mevcuttur.
ANSIZIN tarafından 6/6/2007 2:49:53 PM zamanında düzenlenmiştir.