yıldız gözlerinde akşamlar, akdeniz sahillerinde ay yüzlüm; bulunduğun yerde, bulunduğun koyda yakamozun dalga dalga altın sarısı rengin hafif esen rüzgarda deniz ve senin kokun kızıl saçların kızıl saçların uçuşur yanaklarında okşar, ellerim gibi yanakların ve ben; öpmek isterim çam çiçeği kokar dudakların gecenin ayazı vurmadan denize sokulurum sensiz kokan, sensiz geçen kör gecelerime. oysa ki gülüm yokluğuna dayanmak yokluğuna dayanmak yürek ister o yürek ki gülüm ! o yürek seni bekler.....
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BU YÜREK SENİ BEKLER şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BU YÜREK SENİ BEKLER şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
yıldız gözlerinde akşamlar, akdeniz sahillerinde ay yüzlüm; bulunduğun yerde, bulunduğun koyda yakamozun dalga dalga altın sarısı rengin hafif esen rüzgarda deniz ve senin kokun kızıl saçların kızıl saçların uçuşur yanaklarında okşar, ellerim gibi yanakların ve ben; öpmek isterim çam çiçeği kokar dudakların gecenin ayazı vurmadan denize sokulurum sensiz kokan, sensiz geçen kör gecelerime. oysa ki gülüm yokluğuna dayanmak yokluğuna dayanmak yürek ister o yürek ki gülüm ! o yürek seni bekler.....
kutlarım sizi umarım beklediğiniz kişi çıkarda gelir o güzel yüreği üzmez sevgiler saygılar...
ne varsa ardığım bil ki sende bulmuşum senden öncesi yoktu seninle var olmuşum sende bütün ümitler.sende bütün özlemler beni bende arama artık ben sen olmuşum
Tebrikler Vural Abi güzel bir şiir okudum sayfandan. O seven yüreğe iyi bak Saygılarımla.
sokulurum sensiz kokan sensiz geçen kör gecelerime sarılırım sıkıca yasdıgıma sen diye oysaki gülüm yokluguna dayanmak yokluguna dayanmak yürek ister o yürekki gülüm oyürek seni bekler. bir mısrada ben eşlik ettim .UNUTMAK KOLAY OLSAYDI BUNCA ACILAR ÇEKİLİRMİYDİ HİÇ AMA ÖZLEMLE YOLBEKLEMEK ACI VERİR AMA UMUTLA BEKLEMEKDE GÜZEL BİR DUYGU.KUTLUYORUM ŞAİRİ HARİKA BİR ŞİİRDİ TAM YÜREGE HÜKÜM EDEN ELİNİZE VE YÜREGİNİZE SAGLİK SEVGİYLE KALINIZ
kanayanyaramsın tarafından 10/29/2009 9:10:50 PM zamanında düzenlenmiştir.
çam çiçeği kokar dudakların gecenin ayazı vurmadan denize sokulurum sensiz kokan, sensiz geçen kör gecelerime. oysa ki gülüm yokluğuna dayanmak yokluğuna dayanmak yürek ister o yürek ki gülüm ! o yürek seni bekler.....
Değerli kalem...çokk güzell ..Yüreğinize sağlık..Saygılarımla..
Ayaz gecelerde sokulabileceğimiz tek yürektir sevgilinin yüreği ve eğer bizden uzaksa sevgili işte o zaman gerçek anlamda yaşarız ayazları ve gerçek anlamda tirreriz soğuktan değil özlemden.
Umarm beklediğiniz sevgili gelir ve yeniden ısıtır ayaz gecelerinizi.
yokluğuna dayanmak yokluğuna dayanmak yürek ister o yürek ki gülüm ! o yürek seni bekler.....
Benim şiirime 'duygu yüklü' demişsiniz, sizin şiirinizin de ondan geri kalır yanı yok şairim. Yüreğe hitap etmeli şiir şairi yanlış anlaşılsa da...! Teşekkür ediyorum paylaştığınız için. Saygılarımla.
yıldız gözlerinde akşamlar, akdeniz sahillerinde ay yüzlüm; bulunduğun yerde, bulunduğun koyda yakamozun dalga dalga altın sarısı rengin
NE UNUTMAYA NE HASRET ÖEKMEYE YÜREK DAYANMAZ SEVDALARIN AYRILIKLARA ÇIKMASI HER DAİM HÜZÜN VERİRİ SEVEN YÜREKLERE.HARİKA VE ANLAMLI BİR ŞİİR DAHA OKUDUM SAYFANIZDA YÜREĞİNİZ KALEMİNİZ SONSUZ OLSUN SAYGILAR