(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
''ağlama TUVALET i'' şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
''ağlama TUVALET i'' şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
düşünce denizlerinde gezen şaire ilginç bir benzetme ile karşımıza çıkmış bu kez ne denli çocukça..saf..masumane..insanı bir anda yaşadığı geçmiş günlere götürüyor kısa olduğu kadar da etkili dizeler :
* annesine kızan küçük bir çocuğum ben tuvalet artık gözlerim için de boşalma yeri..
peki ya şiirin hikâyesi : '' hastane odaları '' doğru ya öyle uzun uzadıya anlatmaya gerek yok..nice nöbet tutmalardan sonra hasta yatağının başında ağlasan olmayacak yığınla çaresizliğe..hem orada hasta yatağında yatanın da gözyaşlarımızı görebilme ihtimali var..en iyisi belli etmemek..
annesine kızan küçük bir çocuğum ben..neden kalkmıyorsun ayağa anne..bak daha işten de yeni geldim..hani ya hazırladığın yemekler..saçlarımı okşayan ellerin anne..anne ellerin buz kesmiş ya şimdi..anne kolunda serum..
karşımda yatan kim bir çift yarım açık göz seslenmeler ve cevapsızlıklar..
sahi şairem..tuvalet gözler için de tam bir boşalma yeri..