(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sen yürüyünce içimde hep çırılçıplak düşlerinle yürürdün hep çırılçıplak...
================================
Başka türlü olmaz gayet mantıklı İçimizde anadan üryandır düşünceler... Her bir duygu yazılırken pembe saçaklı, Sabahı olmayan başbaşa sessiz geceler...
o kadar çok insan var ki hiç bir mağara çıplaklıklarını saklayamıyor. başlangıç ve bitiş arasındaki mağaranız oldukça renkli bence... turgut uyar elmalarla toprağa girip sevişir, murathan mungan da "iki çıplak yara ve iki çıplak düşmanı karşı karşıya getirdiğinde artık herşey olabilir" der.
gözlerinde geçmişten gelen bir ışıkla çevresine bakan kişi için "düş" olmayan hiç bir şey yoktur. düşlerinizde kaybolmanız dileğiyle...
merhaba kutlarım şiirini yüreğine sağlık hangi düş örtünür ki her düş çırılçıplak her insan kendi mağarasınında mahkum her insan aynalarda çıplak tutsak hayatın bir ucundan bir ucuna sevgi ile buyasak aşka dursa bütün gönüller nasıl çıplak doğduysak öyle de çıplak ölecek yürekler yüreğindeki aşk adına büyüttüğün güller hiç solmasın sevgiyle kal
Öncelikle bu güzel tabloya bir nakış inceliği ile ruh katan elleri kurluyorum. Minicik bir mesaj ama çok şey anlatan uzun hikayeyi yazan kalemde hep var olsun diyorum. Sevgilerimi bırakıyorum sayfaya.....