Gece’nin matemini anlamak, Mavisinde kaybolmak sanırım çoğu zaman..
Hani şu baktıkça birdaha bakmak istediğin, Hani hiç açılmasını istemediğin işte o renk...
Kendinle yüzleşmek istediğinde ortaya çıkar çoğu zaman,
Kimbilir; Belkide yüzleşmek için beklediğindir... Bazen iç çekmeyi,bazen iç geçirmeyi, Bazen de , neyse boşver ...
Hesapların doğru çıkmaz ya bazen, Yanlış bulup durursun hani hep sonucu,
Ters gidenin ne olduğunu , nerede olduğunu bilmeden, Alıp başını gitmek istersin hani bazen..
Nezaman nereye döneceğini,Yada döneceğini bilmeden, Alıp başını gitmek istersin..
İşte; Böyle bir gecenin maviliğinde sordun mu hiç peki kendine? ’yanlışım ne,nasıl bulmalıyım ? ’
Ruhunun belki biraz kirlenmiş,biraz parmak izi olan , O hiç bakmadığın,kıyıya köşeye atıp, Bir kenara oturarak birinin üzerine bastığını izlemek için beklediğin, Aynana bakmayı dene/en azından temiz kalan küçük kısımlarına..
İşte; O zaman senin şu hesabını çıkaramadığın sorunun formülünü göreceksin ...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
~ ~ Doğru'nun götürdüğü yanlış ~ ~ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
~ ~ Doğru'nun götürdüğü yanlış ~ ~ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.